PACO RABANNE Ultraviolet Man 50 ml Men (toaletná voda)

PACO RABANNE Ultraviolet Man 50 ml Men (toaletná voda)
3x
PACO RABANNE Ultraviolet Man 50 ml Men (toaletná voda)
  • PACO RABANNE Ultraviolet Man 50 ml Men (toaletná voda)
  • PACO RABANNE Ultraviolet Man 50 ml Men (toaletná voda)
  • PACO RABANNE Ultraviolet Man 50 ml Men (toaletná voda)
it it it

Toaletná voda Paco Rabanne Ultraviolet Man je intenzívna a svieža - Sýta kompozícia mäty - Vetiveru a machu - Odráža zmyselnosť - Dlhodobé použitie - Maskulinný - Elegantný

3 varianty
cena od 27.00

Popis variantu PACO RABANNE Ultraviolet Man 100 ml Men (toaletná voda):

Pánska toaletná voda Paco Rabanne Ultraviolet Man je synonymom pre sviežu, aromatickú vôňu, ktorá je špeciálne navrhnutá pre mužov hľadajúcich povzbudivú a zmyselnú esenciu. Jej nezameniteľná kompozícia sa otvára intenzívnym akordom mäty, ktorá sa postupne preplieta s dobovými tónmi vetiveru a osviežujúcim dotykom jemného machu. Túto toaletnú vodu charakterizuje fascinujúca schopnosť zachytiť a vystihnúť mužskú zmyselnosť a odlesk prírodnej krásy.

Tento produkt je stvorený pre muža, ktorý túži po voni, odrážajúcej jeho vnútornú silu a elegance. S objemom 100 ml dokonale poslúži pre pravidelné používanie, pričom klasický a maskulinný dizajn flakónu s fialovou farbou, spája v sebe eleganciu a unikátne vystupovanie.

Prednosti produktu:

  • Intenzívna a svieža aromatická vôňa primárne určená pre mužov.
  • Sýta kompozícia s hlavnými tónmi mäty, vetiveru a machu.
  • Zmyselná a povzbudivá esencia, ktorá odráža prírodné krásy.
  • Toaletná voda s objemom 100 ml je vhodná pre dlhodobé použitie.
  • Fialový flakón zdôrazňuje maskulinnosť a zároveň pôsobí elegantne.
  • Paco Rabanne je známou značkou, ktorá zaručuje kvalitu a prestíž.

Všeobecné parametre

Vlastnosti

Vyhotovenie

  • nie
    Tester
  • nie
    Vzorka vône

Ostatné

  • Kódy predajcov 3349668121540
recenzia
Daniel 01.09.2020

Celkové hodnotenie: 100 %

recenzia
Používam ho už roky

spokojný

naposledy hodnotené produkty v tejto kategórii (10)