V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň Lucka
Som veľmi rád, že ste sa ozvali. Reklamovali ste nám zásielku v ktorej sa pri preprave poškodil sáčok s lahôdkovým droždím a vysypalo sa s neho asi +-5% podľa fotografie. Cena droždia: 100g 1,89€. Otázka znela ako to vieme poriešiť doslova. Na základe Vášho podnetu sme sa Vám pokúšali ozvať telefonicky - neúspešne. Následne som Vám osobne napísal email a pokúsil sa Vás ľudsky odškodniť. Ani na to ste nereagovali. Je mi ľúto, že to z Vášho pohľadu bolo nekorektné. verím, že Vám natrhnutý sáčok počas prepravy nespôsobil veľké problémy. To, že Vás odškodníme pri prípadnej ďalšej objednávke stále platí.
s pozdravom
Miroslav Endel
www.valachshop.sk