Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Pri výbere tovaru je nutné orientovať sa obrázkom produktu na ktorom je vo Vašom prípade jasne vidieť o aký systém západiek sa jedná a popisom v ktorom je uvedené pre aký typ náboja je náhradný diel použiteľný. Keď si neviete poradiť, stačí nás kontaktovať a poradíme Vám správny komponent. Využite naše služby zákazníckej podpory. Napíšte, alebo zatelefonujte nám a predídete tak zbytočným problémom. Na takúto komunikáciu máme pre našich zákazníkov, okrem štandardného emailu aj aplikáciu ZOPIM (bublina v pravom dolnom rohu obrazovky) alebo priestor pre komentáre a otázky zákazníkov pri každom jednom produkte (pod popisom produktu na stránke dole).
Samozrejme ako každý slušný a kvalitný obchod, ponúkame zákazníkom možnosť vrátenia tovaru, prípadne jeho výmeny za iný.