Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Kritika je zrejme určená výrobcovi, chladnička značky Beko.:)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Zákazníčke sa ospravedlňujeme. Návod už bol samozrejme dodatočne zaslaný mailom i poštou. Ak by sa to aj v budúcnosti stalo, prosíme,zavolajte, alebo napíšte a obratom Vám návod vždy pošleme. Keďže orginálne balené výrobky nerozbaľujeme, nevieme dopredu v akých výrobkoch návod chýba.
Ad dodacia doba: Objednané v nedeľu večer 8.1., doručené: pondelok 16.1., teda na šiesty pracovný deň. Teda nie po termíne!!!! (Deklarovaných 7 pracovných dní.)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ospravedlnujeme sa, návod bol dodatočne zaslaný poštou.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Na webovej stránke garantujeme dodanie do 7 pracovných dní, čiže doručenie nebolo po termíne:)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Objednávka bola zložená v sobotu 19.11., tovar doručený v stredu 23.11. Teda na tretí pracovný den. To po termíne nie je.:)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Zákazníčke sa ospravedlnujeme. Kedze spotrebiče nerozbaľujeme, netušíme aké sú návody. Dodatočne bol samozrejme hned zaslaný.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Tovar nebol doručený po deklarovanom termíne 7 pracovných dní, ale bol dodaný do 4 kalendárnych dní od objednania.:)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Zákazníkovi sa ospravedlňujeme, návod bol samozrejme dodatočne zaslaný.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Návod na použitie bol dodatočne zaslaný mailom i poštou.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Návod Vám bol zaslaný dodatočne mailom i poštou. Ospravedlňujeme sa, tovar nerozbaľujeme a pri značke LIEBHERR sa to nestáva často.:)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ďakujeme Vám, aj ostatným zákazníkom za hodnotenia. Priaznivé nám dávajú chuť do ďalšej práce, tie menej priaznivé nás nútia zamýšľať sa nad systémom práce a následne ho zlepšovať.
Čo sa týka nedostatkov uvedených vyššie: stáva sa, že návod nie je v čitateľnom jazyku, zavolajte, napíšte, obratom Vám ho pošleme v elektronickej, alebo tlačenej forme - podľa Vášho výberu. Záruka je predĺžená na tri roky - k uplatneniu tejto záruky Vám slúži výlučne daňový doklad vystavený našou firmou. Fungujeme na trhu už 20-ty rok a zatiaľ sme so zárukami nemali problém. Verím že tomu tak bude ešte aspoň ďalších 20 rokov...
Pekný deň!!
Renesancia.sk
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Pán Zúfalý Zákazník, po prvé, od Vašej reklamácie ešte neprešiel mesiac. Po druhé, od autorizovaného servisu sme dostali vyjadrenie:"Prístroj po prepätí v sieti, poškodená doska plošného spoja, záruka sa nevzťahuje na poškodenie prístroja prepätím, prístroj vrátený bez opravy", o ktorom sme Vás informovali. Prístroj sme Vám mohli vrátiť neopravený, snažili sme sa Vám však vyjsť v ústrety a opraviť ho na naše náklady, čo však trvá nejaký čas (zdôrazňujem, že ešte stále neprešiel mesiac od Vašej reklamácie!!). Každý iný obchod by Vám tovar vrátil neopravený a považoval reklamáciu za vybavenú. A nakoniec sme ešte zlí...
Renesancia.sk
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Pani Valéria, žiaľ, ceny na internete sa niekedy menia nie raz za dva týždne, menia sa zo dňa na deň, niekedy z hodiny na hodinu. Všetko záleží od situácie na trhu, od dodávateľov, od akcií výrobcov. Dopredu Vám však nevieme zaručiť, či bude tovar zajtra, o týždeň lacnejší, alebo drahší. Keby sme pred dvoma týždňami vedeli, že bude akcia u výrobcu na túto chladničku, snažili by sme sa Vás prehovoriť, aby ste počkali a ušetrili. Predajná cena bola presne ako cena na našej stránke, zmenila sa až niečo cez dva týždne po uskutočnení predaja. Neexistuje obchod, ktorý by vedel dlhodobo udržať ceny na rovnakej úrovni. Internet je živý organizmus, ktorý funguje on-line, podľa toho sa tiež správajú ceny produktov. Živo.
Pani Valérii sa ospravedlňujeme, sú však veci, ktoré nevieme ovplyvniť...
Renesancia.sk
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Posielali sme priebežne maily, celkom 4. Iba ak ste neuviedli správnu mailovú adresu? Je v nej: "faja".
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Pre upresnenie: nie po termíne, ale po 5 dňoch od objednania.:)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ospravedlnujeme sa za pokazenie prekvapenia. Nemali sme vedomost o tom, ze testovacia verzia platobneho modulu externym programatorom je spustena, ani ze zakaznik nedostava chybove hlasenia o tom, ze platba nepresla.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Michalovi sa ospravedlňujeme, je elementárnou slušnosťou kuriéra, aj keby nebol kuriérom, pomôcť žene, aj keby nebola zákazníčkou. Chyba jednoznačne na našej strane. Máme sa čo učiť...
P.S.: Kuriér nebol sprevádzaný nikým z nášho obchodu a fakturovaná čiastka bola na cent zhodná s cenou na stránke.
Prajem všetkým pekný deň!
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: bola mi dorucena pracka s polskymi napismi a polskym navodom.
Vyjadrenie obchodu:
Žiaľ, urobili sme chybu, naložili sme nesprávnu práčku, za čo sme sa ospravedlnili a hneď nasledujúci pracovný deň sme doručili správnu práčku. Zaujímavé je, že pani Beňová tu o nás píše ako o úplne neserióznom obchode, mailom nám zase ďakuje za seriózny prístup...