Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený zákaznik mrzí nás vaša zlá skúsenosť. Chceme sa informovať v čom bola podpora neochotná? Pretože po preverení Vašej komunikácií Vám odpovedala na všetko o čo ste žiadali.
OnlyStore
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený zákaznik mrzí nas vaše hodnotenie. Ako sme Vás informovali v emailoch na uplatnenie reklamácií poškodenej zásielky je potrene odoslat fotodokumentáciu tuto informaciu najdete aj v pokynoch pri preberani aj vam tato informácia bola odoslana. Na uplatnenie reklamácii potrebujeme vzdy kompletne fotografie prepravného obalu zo vsetkych strán nie iba jednu stranku. Tieto pokyny sme si my nevymysleli ale žito to vždy prepravca na uplatnenie škodovej záležitosti. Pretože záleží či tovar preberáte bez vyhrat teda bez poškodenia alebo s poškodením. Ako náhle preberáte tovar s poškodením tuto skutočnosť by ste mali oznámiť kuriérovi a on by pri preberaní mal spísať škodový zápis ze preberáte tovar s poškodeným obalom. Do dnes sme z vašej strany neobdržali kompletne fotografie prepravného obalu. Mrzí naš vaša nespokojnosť robime preto všetko čo môžeme ale aby sme vedeli vyriešiť reklamáciu poškodenej zásielky potrebujeme spoluprácu z vašej strany. Váš prípad riešime ihneď ako ste nás kontaktovali. Preto sme sklamaný z vášho hodnotenia ked nás neodporúčate aj napriek tomu že sa snažíme čo najskôr vyriešiť vasu reklamáciu.
S pozdravom OnlyStore
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
vážený zákaznik ospravedlnujeme sa za meškanie objednávky. Čo sa týka osobného odberu aj keby ho máme k dispozícii tovar nieje možne vyzdvihnúť pretoze tovar sa nenachádza na adrese expedície ale na externom sklade, takže by ste vyzdvihnutie aj tak neurýchlili. Osobný odber nieje možný pretože naša logistika nato nieje stavaná a brzdilo by nám to expedície pokiaľ by na expedíciu začali chodiť zákazníci. Je možné že v budúcnosti vytvoríme aj výdajné miesta. Každé poznámky od klientov sa značíme a podľa toho budeme postupovať k vylepšení našich služieb.
S pozdravom OnlyStore
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený zákaznik ospravedlnujeme sa Vám za nedodržanie termínu, ktoré je spôsobené prepravcami pre ich vyťaženosť v predvianočnom a počas Vianočného obdobia. Danú situáciu nevieme ovplyvniť keďže ide o tovar, pre Cargo prepravcov, ktorý su maximálne vyťažený. Vaša objednávka Vám bude doručená v priebehu týždna.
S pozdravom OnlyStore
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený zákaznik velice nás mrzí za vzniknuté nepríjemnosti. Sme veľmi sklamaný ako niektorý zákazníci vedia zavádzať a uvádzať nepravdivé informácie. Po preskúmaní vášho hovoru náš operátor Vás navigoval ako máte postupovať v prípade Vášho problému kde Vám dal informácie že máte tovar nafotiť v akom stave Vám prisiel a zaslať na náš email kde Vám naše reklamačne oddelenie dá vyjadrenie alebo postup na výmenu tovaru v prípade že skutočne tovar bude v takom stave ako uvádzate. Pretože všetok náš tovar je nový a nieje možne aby bol zaprášený mimo obalu. Vaše fotografie sme do dnešného dňa neobdržali preto si myslíme že tovar nebol v takom stave ako uvádzate ak v skutočne bol zaprášenom stave v tom prípade sa Vám ospravedlnujeme. Pokiaľ ste nám požadované fotografie nezaslali nevedeli sme vašu reklamáciu riešiť. Preto do budúcnosti odporúčame postupovať podľa inštrukcií ako písať nepravdivé a prikrášlené recenzie len aby ste predajcovi uškodili. Pre spokojnosť zákazníka sa snažíme vždy robiť maximum.
S pozdravom OnlyStore
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.