Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Darina,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Anna,
ďakujeme ti odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Vďaka za pozitívnu recenziu! Teší nás, že ste boli spokojná s rýchlym dodaním a rovnako s našimi službami. Veríme, že sa v budúcnosti opäť stretneme!
S pozdravom,
Monika z ARTMIE.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Eva,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Oto,
ďakujeme za hodnotenie.
Je skvelé, že si si na nákup obrazov vybral práve Artmie. Sme radi, že môžeme vidieť tvoju spokojnosť. Našim zákazníkom sa radi venujeme či už telefonicky, mailom alebo na online chate. Vedel si , že nás môžeš sledovať aj na sociálnych sieťach? Určite navštív náš Facebook, Tiktok alebo Instagram. Nájdeš tam veľa imšpirácie 🙂
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Helena,
ďakujeme za recenziu.
Sme radi, že balíček prišiel rýchlo. Je nám ľúto, že v balíku chýbali úchytky. Nakoľko aktívne pracujeme na vylepšení našich služieb, sme radi za tvoju spätnú väzbu. Chceme ťa uistiť, že sa v budúcnosti pokúsime vyhnúť podobným chybám.
Napíš nám na email reklamacie@artmie.sk a kolegynka Viky s tebou túto situáciu vyrieši.
S priateľským pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Iva,
ďakujeme za tvoje hodnotenie.
Aktívne sme pracovali na tom, aby balíček bol u teba doma čo najskôr. Veríme, že obraz zdobí niektorú z tvojich izieb a robí radosť :)
Budeme radi, ak nám prídeš aj nabudúce. Tešíme sa na teba.
S priateľským pozdravom,
Monika z Artmie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Martinka,
ďakujeme za spätnú väzbu.
Prepáč nám, že obraz prišiel poškodený. Záleží nám na spokojnosti zákazníka. Prosím ozvi sa nám na mail reklamacie@artmie.com alebo na číslo 057 2 225 010. Situáciu vyriešime k tvojej spokojnosti a napravíme to.
Kolegynka Viky sa ti bude rada venovať.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Olina,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milý Michal,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Iveta,
ďakujeme za tvoj čas na ohodnotenie e-shopu.
Sme radi, že oceňuješ orientovanie na web stránke. Každý deň pracujeme na jej vylepšení.
Veríme, že sa nám daný štandard podarí udržať, prípadne ešte vylepšiť.
Ak by si mala na nás ďalšie požiadavky, ozvi sa nám 🙂
Monika z Artmie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Alena,
ďakujeme za tvoju spätnú väzbu.
Tvoja objednávka bola odoslaná v sľúbenom termíne. Od prepravnej spoločnosti sme však dostali informáciu, že zásielku stratili. Prepáč nám, že došlo k tejto situácii. Ihneď sme ťa kontaktovali mailom a dali ti informácie o ďalšom postupe.
Obraz sme urobili na novo a odoslali ešte raz. Veríme, že aj napriek týmto komplikáciam sa k nám vrátiš. Radi by sme ťa potešili darčekom 🙂
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Mária,
ďakujeme za tvoje hodnotenie.
Je skvelé, že ťa nakupovanie na našej stránke oslovilo.
Príď k nám na stránku obraznastenu.sk aj nabudúce. Veríme, že znova naplníme tvoje predstavy.
S milým pozdravom,
Monika z ARTMIE
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milý zákazník,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Eleonóra!
Ďakujeme za ohodnotenie našich služieb. V tvojej objednávke sa nachádza obraz pri ktorom je doba dodania 5 pracovných dní. Doručenie sme aj splnili. Ak nájdeš svojmu obrazu v domácnosti miesto, oceníme ak nám pošleš fotografiu 🙂
Budeme veľmi radi, ak nás ešte navštíviš.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Hela!
Ďakujeme za tvoju pozitívnu recenziu.
Naša linka ti je k dispozícií každý pracovný deň. Tešíme sa, že naša starostlivosť o teba, splnila tvoje očakávania. Ak budeš mať ďalšie otázky určite sa nám ozvi.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Tina,
ďakujeme, že si si našla čas na hodnotenie stránky.
Prepáč nám, že sa farba farba stromov líšila. Veľmi si vážime spätnú väzbu, lebo nás motivuje zlepšovať sa. Určite sa nám ozvi na email reklamacie@artmie.com alebo číslo 057 2 225 010. Kolegynka Viky s tebou daný problém vyrieši.
Prajem ti krásny tvorivý deň.
Monika z Artmie.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený zákazník,
ďakujeme za odporúčanie v našom e-shope.
Vďaka za pozitívnu recenziu! Teší nás, že ste boli spokojná s rýchlym dodaním a rovnako s našimi službami. Veríme, že sa v budúcnosti opäť stretneme!
S pozdravom,
Monika z ARTMIE.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Meggi,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie.