Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Alena,
ďakujeme za tvoju prvú objednávku.
Teší nás, že si našla cestu k nášmu obchodu. Veríme, že tvoja skúsenosť s nami bude pozitívna a budeš spokojná s kvalitou produktov. Pokiaľ na nás budeš mať akékoľvek otázky ohľadom tovaru, určite sa nám ozvi.
Nájdeš nás aj na sociálnych sieťach ako Instagram, Facebook, Tiktok. Veríme, že ťa naše videá a príspevky zaujmú a budú inšpirovať.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Eva,
sme radi, že si si našla čas na zdieľanie svojej skúsenosti.
Veľmi si ceníme tvoju pochvalu. Sme radi, že sme ťa mohli uspokojiť doručením v krátkom časovom období. Snažíme sa poskytovať čo najlepší možný servis a spokojnosť pri nákupe. Veríme, že budeš mať u nás len samé pozitívne zážitky.
Ďakujeme, že si si vybrala práve náš e-shop.
Veľa pozitívnej energie ti praje,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Milý zákazník,
ďakujeme za spätnú väzbu.
Je nám veľmi ľúto, že tovar nevyhovoval tvojim predstavám. Samozrejme, máš možnosť reklamácie. Stačí kontaktovať naše reklamačné oddelenie na čísle 057 2 225 010 (po-pi: 8:00-15:30), či na reklamacie@artmie.com
Veríme, že sa aj napriek tejto skúsenosti k nám vrátiš a dáš nám ešte šancu :)
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Zuzana,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milý Ján,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Dana,
ďakujeme, že si sa rozhodla zdieľať tvoju spokojnosť.
Veľmi si vážime tvoju dôveru, ktorú si nám prejavila. Ďakujeme, že si si pre nákup vybrala práve našu stránku obraznastenu.sk Budeme sa snažiť poskytovať ti kvalitný tovar a služby, ktoré ťa uspokoja.
Ak budeš mať na nás akékoľvek požiadavky, sme tu pre teba. Budeme sa tešiť na tvoje ďalšie nákupy.
S priateľským pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Hanka,
ďakujeme za tvoju prvú objednávku.
Teší nás, že si našla cestu k nášmu obchodu. Veríme, že tvoja skúsenosť s nami bude pozitívna a budeš spokojná s kvalitou produktov. Pokiaľ na nás budeš mať akékoľvek otázky ohľadom tovaru, určite sa nám ozvi.
Nájdeš nás aj na sociálnych sieťach ako Instagram, Facebook, Tiktok. Veríme, že ťa naše videá a príspevky zaujmú a budú inšpirovať.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Terezka,
je nám ľúto, že ti boli zrejme nesprávne zaslané farby k obrazu.
Prosím kontaktuj naše reklamačné oddelenie na čísle 057 2 225 010 (po-pi: 8:00-15:30), či na reklamacie@artmie.com a pozrieme sa na to.
Verím, že ak došlo k chybe, že sa nám podarí situáciu vyriešiť k tvojej spokojnosti.
S prianím krásneo dňa,
Monika z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Ina,
ďakujeme za tvoju recenziu.
Sme radi, že si bola spokojná s našim doručením. Súčasne ďakujeme aj za tvoje negatívne pripomienky tykajúce sa výberov háčika. Snažíme sa náš sortiment čo najviac rozširovať.
Drevené podložky= kliny, slúžia na lepšie napnutie plátna.
Ak by si potrebovala do budúcna poradiť, naša zákaznícka linka je tu pre teba.
Krásny deň praje,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Lenka,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Marta,
ďakujeme za tvoj čas.
Pre nás je veľmi dôležité udržiavať s umelcami priateľskú komunikáciu. Preto je skvelé počuť, že sa to prejavilo aj pri tvojom nákupe. Tvoja dôvera pre nás veľa znamená.
Veríme, že sa nám bude aj naďalej dariť v poskytovaní kvalitného tovaru a zákazníckej služby.
Sme tu pre teba a kedykoľvek ti radi poskytneme podporu a rady.
S priateľským pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Ľubica,
ďakujeme za hodnotenie.
Veľmi nás teší, že sme naplnili tvoje predstavy. Veríme, že ti naše produkty budú spríjemňovať dni. Určite nás sleduj aj na sociálnych sieťach.
Tešíme sa na tvoj ďalší nákup.
S priateľským pozdravom,
Monika z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Jarmila,
sme radi, že si si našla čas na zdieľanie svojej skúsenosti.
Veľmi si ceníme tvoju pochvalu. Sme radi, že sme ťa mohli uspokojiť doručením v krátkom časovom období. Snažíme sa poskytnúť zákazníkom čo najlepší možný servis a spokojnosť pri nákupe. Veríme, že budeš mať u nás len samé pozitívne zážitky.
Ďakujeme, že si si vybrala práve náš e-shop.
Veľa pozitívnej energie ti praje,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Michaela,
ďakujeme za hodnotenie.
Snažíme sa vždy venovať maximálnu pozornosť každej objednávke a zabezpečiť, aby bola správne a promptne spracovaná. Tvoja spokojnosť je nás veľmi dôležitá.
Radi ti kedykoľvek pomôžeme a urobíme všetko preto, aby sme ťa mohli stále očakávať ako spokojnú zákazníčku.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Nadia,
ďakujeme za tvoj čas.
Pre nás je veľmi dôležité udržiavať so zákazníkmi priateľskú komunikáciu. Preto je skvelé počuť, že sa to prejavilo aj pri tvojom nákupe. Tvoja dôvera pre nás veľa znamená.
Veríme, že sa nám bude aj naďalej dariť v poskytovaní kvalitného tovaru a zákazníckej služby.
Sme tu pre teba a kedykoľvek ti radi poskytneme podporu a rady.
S priateľským pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Zuzana,
ďakujeme za tvoju prvú objednávku.
Teší nás, že si si našla cestu k nášmu obchodu. Veríme, že tvoja skúsenosť s nami bude pozitívna a budeš s nami spokojná. Pokiaľ na nás budeš mať akékoľvek otázky ohľadom tovaru, určite sa nám ozvi.
Nájdeš nás aj na sociálnych sieťach ako Instagram, Facebook, Tiktok. Veríme, že ťa naše videá a príspevky zaujmú a budú inšpirovať.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Jessica,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Bibiana,
ďakujeme ti veľmi pekne za recenziu.
Sme radi, že si sa podelila o svoju skúsenosť. U nás robíme pri každom vybavovaní objednávky maximum.
Umelec je o celom postupe informovaný. Snažíme sa poskytovať čo najlepšie služby, ale stále je tu priestor na zlepšenie.
Práve tvoja spätná väzba nás posúva vpred, aby sme boli ešte lepší.
Tešíme sa na ďalšiu možnosť spolupráce s tebou.
Monika z Artmie