Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Viera,
ďakujeme za pozitívne hodnotenie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária,
ďakujeme za pozitívne hodnotenie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: nesedeli 2 navŕtané diery - museli sme navŕtať znova.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Magdaléna,
mrzí nás, že sme nedodržali dodaciu lehotu, žiaľ mali sme problém s naskladnením tohto druhu tovaru. V prípade, že tovar má nejaké vady, bezodkladne nás o tom informujte, aby sme čo najskôr mohli túto situáciu napraviť.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Jolana,
mrzí nás, že sa tovar pri preprave poškodil, prosíme Vás bezodkladne nás o takejto situácii informujte. Aj vďaka Vám môžeme podobným situáciám predísť.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Lenka,
ďakujeme za pozitívne hodnotenie :)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Juraj,
ďakujeme za pozitívne hodnotenie aj za Váš nákup.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Chýbala časť objednaného tovaru.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Ján,
ďakujeme za pozitívne hodnotenie a zároveň sa ospravedlňujeme za chýbajúcu čiastku. Tú dopošleme, ako sme sa dohodli v čo najkratšom čase. Ďakujeme za nákup.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Peter, ďakujeme za nákup a pozitívne hodnotenie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Jozef, ďakujeme za nákup a pozitívne hodnotenie, tešíme sa Vašej spokojnosti.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Pani Gituška, ďakujeme za pozitívne hodnotenie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Katarína, veľmi pekne ďakujeme za pozitívne hodnotenie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Pán Branislav, ďakujeme veľmi pekne za pozitívnu spätnú väzbu a tešíme sa Vašej spokojnosti s nákupom u nás :)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Pán Jozef, ďakujeme za pozitívne hodnotenie a ocenenie našich kvalít, ale dotazník o hodnotení spokojnosti je generovaný automaticky systémom. Vy ho môžte vyplniť samozrejme až po tom ako tovar obdržíte :)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný.
Vyjadrenie obchodu:
Pani Jana, ďakujeme za pozitívne hodnotenie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Pani Ingrid, ďakujeme za pozitívne hodnotenie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Pani Marianna, ďakujeme krásne za pozitívne hodnotenie a Váš nákup :)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Bol poškodený - nesprávnou manipuláciou zásielkovou službou.
Vyjadrenie obchodu:
Pani Iveta, ďakujeme za spätnú väzbu. Tovar z našej firmy odchádza vždy v 100% stave, mrzí nás, že to tak nie je aj s doručením k zákazníkovi. Aj vďaka Vášmu podnetu môžme vylepšovať tieto služby a snažiť sa predchádzať podobným situáciám a vyriešiť túto reklamáciu predovšetkým k spokojnosti zákazníka.