Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Valter,
ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie. Sme veľmi radi, že ste obývaciu stenu dostali včas a mohli sa z nej tešiť. Snažíme sa pohotovo reagovať na objednávky, aby tovar k Vám dorazil čo najrýchlejšie. Zákazníci sú u nás na prvom mieste a snažíme sa im vyhovieť z každej možnej stránky. Teší nás, že ste sa vyjadrili na náš e-shop s pozitívnou odozvou.
Ďakujeme za nákup a dúfame, že sa k nám opäť vrátite.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Eva,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás vzniknutá situácia s 3% zľavou. V objednávke tieto 3% zľavy bohužiaľ nezaznamená, avšak pri samotnom platení je odpočítaná táto zľava. Sme radi, že napriek vašej situácií ostávate s nami a odporúčate nás iným. Vaša spokojnosť je naša motivácia.
Veríme, že sa k nám opäť vrátite a budete rovnako spokojná s tovarom ako aj s nakupovaním u nás.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Alžbeta,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a čas strávený pri písaní recenzie. Naozaj nás veľmi teší, že u nás nenachádzate žiadne nedostatky a opätovne sa k nám vraciate s objednaním. Vaša spokojnosť nás poháňa vpred. Aj vďaka Vašim slovám to má zmysel.
Ďakujeme za nákup a veríme, že sa opäť na nás obrátite.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Darina,
ďakujeme za Vaše vyjadrenie. Mrzí nás vzniknutá situácia. Veríme, že aj napriek tejto nepríjemnosti si stolík užívate k Vašej spokojnosti a je pekným doplnkom do Vášho interiéru. Dúfame, že Vás táto skúsenosť neodradila a opäť nás navštívite a budeme rovnako spokojná s tovarom ako s nakupovaním u nás.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Marta,
ďakujeme za Vaše milé hodnotenie. Veľmi nás teší, že ste vyzdvihli do popredia spoločnú komunikáciu, pretože sa snažíme zákazníkom vyhovieť z každej možnej stránky. Ďakujeme za prejavenú dôveru a veríme, že sa na nás opäť obrátite. Dúfame, že ste rovnako spokojná s tovarom ako s nakupovaním u nás. Veríme, že nová stolička skrášlila Váš interiér a môžte ju plnohodnotne užívať k Vašej spokojnosti.
Ďakujeme za nákup. Sme tu pre Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Ivan,
ďakujeme, že nás odporúčate iným. Aj na základe Vašich slov nás posúvate vpred. Vaša spokojnosť je pre nás veľkou motiváciou. Snažíme sa urobiť pre zákazníka naozaj všetko a veľmi nás teší, keď to má nejaký význam. Veríme, že našu stránke opäť navštívite a vyberiete si niečo zo širokého sortimentu našej ponuky. Sme veľmi radi, že ste u nás nenašli žiadne nedostatky, veľmi si to vážime.
Dúfame, že sa na náš opäť obrátite a budete rovnako spokojný.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Ján,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás teší, že Vám bol tovar doručený včas a vy sa mohli z neho tešiť z pohodlia domova. Snažíme sa pohotovo reagovať na objednávky a vyhovieť každému zákazníkovi. Ďakujeme za prejavenú dôveru.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami. Sme tu pre Vás u nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Ľuboš,
ďakujeme za Vaše milé hodnotenie na náš e-shop. Sme veľmi radi, že ste si vybrali niečo z našej ponuky a k nám sa dostavila Vaša spokojnosť. Vážime si, že ste ohodnotili ústretovosť z našej strany. Zákazník je u nás na prvom mieste a snažíme sa pre nich spraviť naozaj všetko. Dúfame, že kreslo užívate k Vašej spokojnosti a je pekným doplnkom do Vášho interiéru.
Veríme, že sa k nám opäť vrátite.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Lucia,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu na náš obchod. Ceníme si Vašu spokojnosť a prejavenú dôveru. Sme veľmi radi, že ste u nás našli to, čo ste hľadali napriek Vášmu hodnoteniu na množstvo tovaru v našej ponuke. Snažíme sa vybavovať objednávky čo najrýchlejšie a veríme, že s rýchlosťou doručenia na Vašu adresu ste boli taktiež spokojná. Sme veľmi radi, že ste v našom e-shope nenašli žiadne nedostatky, aj napriek Vášmu vyjadreniu nás poháňate vpred.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária,
ďakujeme za Vašu pozitívnu odozvu na náš obchod. Veríme, že s tovarom ste spokojná a užívate si ho z pohodlia domova. Snažíme sa spraviť pre zákazníkov naozaj všetko a teší nás, keď to má nejaký zmysel.
Ďakujeme za nákup a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Hana,
ďakujeme za Vaše milé hodnotenie a taktiež za prejavenú dôveru. Dúfame, že nový botník je vhodným doplnkom do Vášho interiéru. Sme veľmi radi, že ste spokojná s rýchlym dodaním tovaru na Vašu adresu. Dúfame, že u nás opäť nakúpite a budete rovnako spokojná s tovarom ako s nakupovaním u nás.
Ďakujeme za nákup.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Stanislava,
ďakujeme za recenziu. Fakt, že zákazník vyzdvihne našu rýchlosť dodania je pre nás veľkou pochvalou a zároveň motiváciou. Dúfame, že nás opäť navštívite a budete spokojná s budúcim nakupovaním u nás.
Neváhajte sa na nás obrátiť. Sme tu pre Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Rastislav,
ďakujeme za odozvu. Aj my veríme, že tovar, ktorý k Vám dorazil bol v poriadku a nebude to pre Vás negatívna skúsenosť s našim e-shopom. Sme veľmi radi, že ste vyzdvihli naše služby a dali do popredia komunikáciu s Vami. Zákazník je u nás na prvom mieste a snažíme sa mu vyhovieť z každej strany. Je to pre nás veľmi potešujúce. Ďakujeme za prejavenú dôveru.
Dúfame, že sa k nám opäť s radosťou vrátite. Sme tu pre Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Marcela,
ďakujeme za Váš čas a milé hodnotenie. Je pre nás veľmi potešujúce, že oceňujete naše služby. Veľmi nás teší, že nová obývacia stena k Vám prišla v poriadku a vy sa mohli z nej tešiť. Sme radi, že ste u nás našli to, čo ste hľadali. Veríme, že sa opäť na nás obrátite a budete rovnako spokojná s tovarom ako aj s nakupovaním u nás a budete odporúčať iným.
Ďakujeme za nákup.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Vo výrobe by sa žiadalo lepšie zabezpečiť výstupnú kontrolu výrobku.Objednala som si kreslo Kondella Olli,je veľmi pekné a hodí sa mi do obývačka,ale problém bol s priskrutkovan´´im skrutky do matice.Keď ju tam montér privaroval,ostala v matici časť zvarovacieho drotu,tyčinka,ktorú bolo treba odstrániť a znova závitnicou urobiť na matici závity na skrutkovanie. závit.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária,
ďakujeme za spätnú väzbu a čas pri písaní recenzie. Veľmi nás mrzí, že s tovarom ste neboli nadmieru spokojná. Budeme sa snažiť riešiť Vaše odozvy a aj vďaka Vášmu podnetu môžme skvalitňovať naše služby. Tešíme sa z Vašej radosti. Ďakujeme za prejavenú dôveru a nákup.
Veríme, že sa na nás opäť obrátite.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Maroš,
ďakujeme za milé hodnotenie. Veľmi nás mrzí, ak sme Vás dostali do nepríjemnej situácie. Veríme, že sa všetko vyriešilo tak, aby ste boli spokojný. Sme veľmi radi, že ste spokojný s veľkým výberom tovaru na našej stránke. Veríme, že ste našli to, čo ste hľadali a opäť sa k nám vrátite a budete rovnako spokojný s tovarom ako aj s nakupovaním u nás, pretože ak je zákazník spokojný, tak sme aj my.
Ďakujeme za nákup a prejavenú dôveru.
S pozdravom Tím myinterier.sk.