Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Silvia,
ďakujeme za Váš čas a Vašu kladnú recenziu. Ohromne nás teší, že ste spokojná
s posteľou Marinella. Snažíme sa pohotovo reagovať a vybavovať objednávky,
aby ste v pokoji užívali tovar. Veríme, že nás opäť navštívite a budete rovnako
spokojná ako doteraz. Ďakujeme za Váš nákup.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Simona,
ospravedlňujeme sa, ale systém automaticky generuje tieto dotazníky. Veríme, že
tovar Vám bol doručený v termíne a ste s predsieňou spokojná. Ďakujeme za
prejavenú dôveru a teším sa na Váš ďalší nákup.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Veronika,
ďakujeme krásne za Váš čas a referencie. Je to pre nás ako odmena
za poskytované služby. Neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať,
ochotne Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Paul,
ďakujeme Vám za mile hodnotenie. Sme radi, že sme sa mohli podieľať
na skrášlení Vášho bývania. Veríme, že si užívate príjemné chvíle
v hojdacom kresle. Neváhajte sa na nás obrátiť aj v budúcnosti, radi
a ochotne Vám budeme nápomocný.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Alexandra,
boli by sme radi ak by ste nás informovali aký problém nastal pri Vašej objednávke, nakoľko po uplatnení zľavového kupónu ste tovar zakúpili lacnejšie a rovnakú (nižšiu) čiastku ste nám uhradili prevodom ešte pred odoslaním tovaru. Preto by sme boli vďačný za zdôvodnenie Vašej negatívnej skúsenosti, nakoľko z našej strany prebehlo vybavenie celej objednávky bez akýchkoľvek nezrovnalostí a v konečnom dôsledku nižšej ceny pre Vás.
Ďakujeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Alena,
ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie. Sme veľmi radi, že sme Vám vyhoveli
z každej možnej stránky. Veríme, že potravinová skriňa Vám slúži k Vašej spokojnosti.
Tešíme sa z Vašej radosti.
Ďakujeme za nákup a dúfame, že sa k nám opäť vrátite.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Marek,
ďakujeme pekne za Vaše hodnotenie a čas. Veľmi si to vážime a veríme,
že sa k nám opäť vrátite.
Ďakujeme za prejavenú dôveru.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Janka,
ďakujeme za Vaše milé hodnotenie. Sme radi, že sme sa mohli podieľať
na skrášlení Vášho domova. Posteľ Markos je jedna z našich najpredávanejších postelí.
Neváhajte sa na nás obrátiť aj v budúcnosti, radi Vám pomožeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária,
veľmi pekne Vám ďakujeme za Váš čas a pridané odporúčania. Je to pre nás potešujúce a motivuje
nás to ďalej v každodennom úsilí o spokojnosť každého zákazníka.
Ďakujem tiež za prejavenú dôveru a už teraz sa tešíme na Váš ďalší nákup u nás.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Marek,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Mrzí nás Vaša skúsenosť, no na množstvo objednávok sa nám rýchlo
vyskladňuje tovar, takže niekedy sa stane, že údaje na stránke sa nestíhajú aktualizovať.
Neváhajte nás navštíviť aj v budúcnosti, ochotne a radi Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mirka,
ďakujeme za Váš nákup. Ospravedlňujeme za dlhú dobu dodania, nakoľko nie vždy
sa nám podarí ovplyvniť dodanie od dodávateľa. Veríme, že táto skutočnosť Vás neodradí
od ďalších nákupov u nás.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Alena,
ďakujeme za Vaše hodnotenie ako aj za čas, ktorý ste pri ňom strávili.
Snažíme sa urobiť maximum pre spokojnosť našich zákazníkov. Ceníme si Vašu spokojnosť
a ďakujeme za prejavenú dôveru.
Sme tu pre Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Miloslav,
ďakujeme za nákup aj za Vaše milé hodnotenie. Snažíme sa urobiť pre zákazníka všetko a naozaj nás veľmi teší,
keď to má nejaký význam. Neváhajte sa na nás kedykoľvek obrátiť.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Tibor,
veľmi nás teší, že ste spokojný s rýchlym doručením na Vašu adresu.
Dúfame, že u nás opäť nakúpite a budete rovnako spokojný s našimi službami.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Gábor,
ďakujeme krásne za Váš čas a referencie. Je to pre nás ako odmena
za poskytované služby. Neváhajte nás kedykoľvek kontaktovať,
ochotne Vám pomôžeme. Tiež veríme, že sa k nám ešte vrátite.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Marta,
ďakujeme za Vaše vyjadrenie. Veríme, že tovar k Vám prišiel v poriadku. Za vzniknutú situáciu ohľadom dodania sa Vám hlboko ospravedlňujeme. Veríme, že napriek tejto nepríjemnosti ste sa nedalo odradiť a znova navštívite náš e-shop. Dúfame, že u nás nájdete to, čo hľadáte.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Magdaléna,
teší nás Vaša spokojnosť a ďakujeme za hodnotenie ako aj za Váš nákup.
Veríme, že u nás opäť nakúpite.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Eva,
ďakujeme za Vaše milé hodnotenie, ktoré nás veľmi teší. Komunikácia so zákazníkom
je u nás na prvom mieste. Vaša spokojnosť je našou inšpiráciou. Dúfame, že nás opäť navštívite.
Ďakujeme za Váš nákup.
S pozdravom Tím myinterier.sk.