Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Ingrid,
ďakujeme za Vašu milú recenziu. Veľmi si vážime Vašu spokojnosť a dúfame, že ste rovnako spokojná s tovarom ako s nakupovaním u nás a s doručením na Vami uvedenú adresu. Sme radi že hodnotíte naše služby, nakoľko sa ich snažíme skvalitňovať.
Ochotne a radi Vám pomôžeme aj pri ďalšom nákupe.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Marta,
ďakujeme za Vaše hodnotenie. Sme naozaj radi, že Vám zásielka prišla v deklarovanom termíne. Dúfame, že si tovar budete užívať k Vašej spokojnosti. Ďakujeme za prejavenú dôveru a nákup.
Tešíme sa na Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Katarína,
ďakujeme za Vaše ohodnotenie. Veľmi nás teší Vaša spokojnosť, dúfame, že ste rovnako spokojná s tovarom ako s nakupovaním u nás. Snažíme sa zákazníkovi doručiť tovar v deklarovanom termíne, aby ste sa mohli z neho tešiť.
Radi Vám pomôžeme s nakupovaním aj nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Enikő,
veľmi si vážime Vaše hodnotenie ako aj čas, ktorý ste pri ňon strávili. Veríme, že predsieň VIRA-MECKI bude príjemným a vkusným doplnkom do Vašej chodby. Neváhajte sa na nás obrátiť aj v budúcnosti, radi a ochotne Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Peter,
ďakujeme za milú recenziu na nás. Fakt, že zákazník vyzdvihne spoločnú komunikáciu je pre nás veľmi potešujúce. Ochotne a radi sme Vám pri realizovaní objednávky pomáhali. Dúfame, že aj napriek Vašej kladnej recenzií sa k nám opäť vrátite a budete rovnako spokojný.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Ján,
ďakujeme za nákup a taktiež ohodnotenie nášho e-shopu. Dúfame, že tovar príde v poriadku a budete si ho môcť plnohodnotne využívať. Budeme sa snažiť Vám zásielku doručiť v čo najkratšom čase.
Tešíme sa na Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Alžbeta,
ďakujeme za Vašu spätnú a milú odozvu. Veľmi si vážime Vaše ohodnotenie. Sme veľmi radi, že ste spokojná hlavne s komunikáciou, ktorá s Vami prebehla. Ochotne a hlavne radi sme Vám pomáhali s nakupovaním u nás. Dúfame, že sa k nám opäť vrátite a budete rovnako spokojná. Prajeme pekné chvíle v užívaní Vášho tovaru.
Tešíme sa na Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Michal,
ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu a názor. Sme veľmi radi, že ste ohodnotili naše služby a nenašli u nás nedostatky. Dúfame, že ste rovnako spokojný s tovarom ako s nakupovaním v našom e-shope. Je to pre nás veľkou motiváciu, aby sme mohli napredovať a skvalitňovať naše služby.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Krabice boli poskodene a jedna policka je poskodena.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Róbert,
ďakujeme za Váš nákup zrealizovaný v našom e.shope. Veľmi nás mrzí Vaša situácia, ktorá sa Vám stala. Nakoľko ste u nás nezadali reklamáciu, môžte tak urobiť a budeme sa snažiť vyriešiť Vašu situáciu k spokojnosti oboch strán.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Dominika,
ďakujeme za Vašu kladnú recenziu na náš e-shop. Sme veľmi radi, že na základe Vašej pozitívnej skúsenosti s nami nás odporúčate iným. Snažíme sa pre zákazníkov spraviť všetko čo je v našich silách a Vaša spätná väzba nás posúva ďalej.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Zlata,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a odprúčanie nás iným. Veľmi si vážime Vašu dôveru a nákup. Aj vďaka Vám má zmysel pokračovať a skvalitňovať naše služby. Pretože ak je zákazník spokojný, tak sme aj my.
Neváhajte sa na nás opäť obrátiť, ochotne a radi Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Monika,
sme radi, že hodnotíte naše služby. Mrzí nás situácia, ktorá nastala vo Vašom prípade, avšak poškodený diel sme vybavili k Vašej spokojnosti, nakoľko sme Vám uznali Vašu požiadavku na riešenie problému. Budeme sa snažiť, aby sa takáto situácia v budúcnosti neopakovala. Dúfame, že aj napriek tomu si užívate DEGAS spálňu k Vašej spokojnosti.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Lucia,
ďakujeme za Váš nákup ako aj za pridané hodnotenie. Veľmi nás to teší a zároveň motivuje. Veríme, že TOP stolík je pekným doplnkom a skrášlil Vám Váš príbytok. V prípade ďalšieho záujmu nás neváhajte kontaktovať, ochotne a radi Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Katarína,
veľmi nás teší Vaša spätná odozva na nás. Veríme, že nové ASTRID kreslo Vám bude plnohodnotne slúžiť a Vy sa budete môcť z neho tešiť. Ďakujeme za Váš nákup. Ochotne a radi Vám pomôžeme s nákupom aj nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Štefan,
ďakujeme za Vaše milé hodnotenie a vyjadrenie na náš e-shop. Aj napriek Vám máme stále chuť pokračovať. Veľmi nás to motivuje a posúva vpred. Dúfame, že aj na základe Vašej pozitívnej skúsenosti s nami nás opäť navštívite a budete rovnako spokojný s tovarom ako s nakupovaním u nás.
Tešíme sa na Vás.
S pozdravom Tím myinterier.sk.