Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Miroslav,
ďakujeme za Vaše vyjadrenie na náš e-shop. Vopred sa ospravedlňujeme za dlhšiu dobu čakania, avšak na stránke myinterier máme dodacie lehoty, ktoré sa snažíme dodržať. Vo Vašom prípade naskladnenie pripadá na dátum 30.1.2018 o čom sme Vás informovali formou emailu. Veríme, že tovar k Vám príde v poriadku.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Imrich,
ďakujeme za Vaše vyjadrenie na náš e-shop. Veľmi nás mrzí Vaša situácia. Aj vďaka Vášmu názoru môžme skvalitňovať naše služby a napredovať. Dúfame, že Vás vďaka tejto situácií neodradilo nakupovanie v našom e-shope. Ochotne a radi Vám pomôžeme i nabudúce.
Ďakujeme za nákup.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Marta,
v prvom rade sa Vám chceme poďakovaať za milé a príjmmné hodnotenie. Veríme, že budete s RUBY lavicou spokojná a skrášlila Vám Vaše bývanie.
Neváhajte sa na nás obrátiť aj v budúcnosti, ochotne Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Dagmar,
veľmi si vážime Vaše hodnotenie ako aj Váš čas, ktorý ste pri ňom strávili. Ďakujeme, že vyzdvihujete našu komunikáciu, pretože je u nás na prvom mieste. Veríme, že tovar Vám bude doručený načas a v poriadku a bude pekným doplnkom do Vašej domácnosti.
Veríme, že sa k nám opäť vrátite a nakúpite u nás.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária,
ďakujeme za vyjadrenie ako aj to, že nás odporúčate iným. Veľmi nás teší, že ste spokojná s kvalitou a tiektiež s cenou tovaru. Veríme, že nová skriňa Vám bude slúžiť k Vašej spokojnosti.
Dúfame, že napriek kladnej skúsenosti s nami nás opäť navštívite a budete rovnako spokojná.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Jana,
ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu a názor. Sme veľmi radi, že ste ohodnotili naše služby a nenašli u nás nedostatky. Dúfame, že ste rovnako spokojná s tovarom ako s nakupovaním v našom e-shope. Veríme, že sedačka TIGER Vám skrášľuje interiér a môžete ju plnohodnotne využívať k Vašej spokojnosti.
Ďakujeme za Váš nákup a tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Viliam,
ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie. Dúfame, že sa k nám opäť vrátite na základe Vašej pozitívnej skúsenosti s nakupovaním v našom e-shope. Snažíme sa pohotovo reagovať na objednávky, aby ste si mohli čo najrýchlejšie užívať tovar z pohodlia domova.
Sme tu pre Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Zuzana,
ďakujeme za hodnotenie na náš e-shop. Sme naozaj radi, že vyzdvihujete rýchlosť doručenia na Vami uvedenú adresu. Snažíme sa pre zákazníkov urobiť naozaj všetko. Je to pre nás veľká motivácia napredovať a skvalitňovať naše služby.
Ochotne a radi Vám pomôžeme aj nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Zuzana,
ďakujeme za nákup a veľmi kladné hodnotenie nášho e-shopu. Snažíme sa urobiť maximum pre spokojnosť našich zákazníkov. Ceníme si Vašu spokojnosť a ďakujeme za prejavenú dôveru.
Sme tu pre Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Anička,
ďakujeme za Vaše slovné vyjadrenie. Veľmi nás mrzí a zároveň sa ospravedlňujeme, že sa dodacia lehota predĺžila tak, ako vo Vašom prípade. Zásielku sme Vám 22.1.2018 odosielali s doručením na 23.1.2018. Veríme, že tovar príde v poriadku a budete sa môcť z neho tešiť z pohodlia domova.
Dúfame, že u nás opäť nakúpite.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Monika,
ďakujeme za nákup zrealizovaný v našom obchode a taktiež za prejavenú dôveru. Dúfame, že to nebol posledný nákup u nás. Veríme, že ste s novou taburetkou spokojná a je výborným doplnkom do Vášho interiéru. Pretože ak je zákazník spokojný, tak sme aj my.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Bola som trochu sklamaná s farbou ja som očakávala parížskú a dodaná bola kráľovská modrá . Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Božena,
veľmi nás mrzí, že ste neboli spokojná s Vašim novým modrým kreslom, nakoľko technika niekedy býva zradná a môže mať mierne odlišnosti ako pohľad ľudským okom, ako spomínate. Veríme, že aj napriek malých chybičkám ste s kreslom spokojná.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Michal,
ďakujeme za Vašu spätnú väzbu od Vás na náš e-shop. Sme veľmi radi, že ste s našimi službami spokojný. Veríme, že napriek Vašej pozitívnej skúsenosťami s nami nás opäť navštívite.
Ďakujeme za nákup.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Martina,
ďakujeme za Vašu objednávku a taktiež milú recenziu. Dúfame, že ste rovnako spokojná s tovarom ako s nakupovaním u nás. Vďaka Vašim pozitívnym odozvám máme chuť napredovať a zlepšovať sa. Sme radi, že tovar k Vám prišiel načas, snažíme sa urobiť pre zákazníkov naozaj všetko.
Ďakujeme za prejavenú dôveru.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Andrea,
ďakujeme za milé hodnotenie na náš obchod. Veľmi nás teší, že ste spokojná, komunikácia so zákazníkom je pre nás na prvom mieste. Veríme, že komoda MARKOS je výborným doplnkom do Vášho interiéru. Snažíme sa pohotovo reagovať na objednávky, aby ste si mohli čo najrýchlejšie užívať tovar z pohodlia domova.
Ďakujeme za nákup a odporúčanie iným.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Eliška,
srdečne Vám ďakujeme za vaše referencie. Veríme, že našu stránku opäť navštívite a budete rovnako spokojná s našimi službami.
Neváhajte sa na nás kedykoľvek obrátiť, ochotne Vám pomôžeme.
Tešíme sa na Vás.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Tomáš,
ďakujeme, že ste navštívili náš e-shop a prejavenú dôveru. Veríme, že UNO stolík je pekným doplnkom do Vášho interiéru. Ak je zákazník spokojný, tak sme aj my.
Tiež veríme, že sa k nám opäť vrátite.
S pozdravom Tím myinterier.sk.