Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Alžbeta,
ďakujeme za Vašu spätnú a milú odozvu. Veľmi si vážime Vaše ohodnotenie. Sme veľmi radi, že ste spokojná hlavne s komunikáciou, ktorá s Vami prebehla. Ochotne a hlavne radi sme Vám pomáhali s nakupovaním u nás. Dúfame, že sa k nám opäť vrátite a budete rovnako spokojná. Prajeme pekné chvíle v užívaní Vášho tovaru.
Tešíme sa na Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Michal,
ďakujeme za Vašu pozitívnu recenziu a názor. Sme veľmi radi, že ste ohodnotili naše služby a nenašli u nás nedostatky. Dúfame, že ste rovnako spokojný s tovarom ako s nakupovaním v našom e-shope. Je to pre nás veľkou motiváciu, aby sme mohli napredovať a skvalitňovať naše služby.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Krabice boli poskodene a jedna policka je poskodena.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Róbert,
ďakujeme za Váš nákup zrealizovaný v našom e.shope. Veľmi nás mrzí Vaša situácia, ktorá sa Vám stala. Nakoľko ste u nás nezadali reklamáciu, môžte tak urobiť a budeme sa snažiť vyriešiť Vašu situáciu k spokojnosti oboch strán.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Dominika,
ďakujeme za Vašu kladnú recenziu na náš e-shop. Sme veľmi radi, že na základe Vašej pozitívnej skúsenosti s nami nás odporúčate iným. Snažíme sa pre zákazníkov spraviť všetko čo je v našich silách a Vaša spätná väzba nás posúva ďalej.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Zlata,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a odprúčanie nás iným. Veľmi si vážime Vašu dôveru a nákup. Aj vďaka Vám má zmysel pokračovať a skvalitňovať naše služby. Pretože ak je zákazník spokojný, tak sme aj my.
Neváhajte sa na nás opäť obrátiť, ochotne a radi Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Monika,
sme radi, že hodnotíte naše služby. Mrzí nás situácia, ktorá nastala vo Vašom prípade, avšak poškodený diel sme vybavili k Vašej spokojnosti, nakoľko sme Vám uznali Vašu požiadavku na riešenie problému. Budeme sa snažiť, aby sa takáto situácia v budúcnosti neopakovala. Dúfame, že aj napriek tomu si užívate DEGAS spálňu k Vašej spokojnosti.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Lucia,
ďakujeme za Váš nákup ako aj za pridané hodnotenie. Veľmi nás to teší a zároveň motivuje. Veríme, že TOP stolík je pekným doplnkom a skrášlil Vám Váš príbytok. V prípade ďalšieho záujmu nás neváhajte kontaktovať, ochotne a radi Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Katarína,
veľmi nás teší Vaša spätná odozva na nás. Veríme, že nové ASTRID kreslo Vám bude plnohodnotne slúžiť a Vy sa budete môcť z neho tešiť. Ďakujeme za Váš nákup. Ochotne a radi Vám pomôžeme s nákupom aj nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Štefan,
ďakujeme za Vaše milé hodnotenie a vyjadrenie na náš e-shop. Aj napriek Vám máme stále chuť pokračovať. Veľmi nás to motivuje a posúva vpred. Dúfame, že aj na základe Vašej pozitívnej skúsenosti s nami nás opäť navštívite a budete rovnako spokojný s tovarom ako s nakupovaním u nás.
Tešíme sa na Vás.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Zuzana,
mrzí nás skutočnosť, ktorá sa Vám stala. Aj vďaka Vášmu vyjadreniu sa budeme snažiť skvalitňovať naše služby a vyhýbať sa podobným situáciám. Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu s Vami.
Ďakujeme za nákup.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Zuzana,
sme veľmi radi, že nás odporúčate iným. Veríme, že nový ELO vešiak je výborným doplnkom do Vášho interiéru. Dúfame, že sa k nám opäť vrátite a ohodnotíte naše služby.
Tešíme sa na Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Zuzana,
Veľmi si vážime Vaše milé hodnotenie. Snažíme sa rýchlo reagovať a vybavovať objednávky v prospech zákazníka. Ďakujeme, že vyzdvihujete komunikáciu so zákazníkom, je to pre nás odmena za dobre vykonanú prácu. Veríme, že Matrachello Gaučo je pekným doplnkom do Vašej domácnosti a splní Vaše očakávania.
Neváhajte sa na nás obrátiť aj v budúcnosti, radi a ochotne Vám pomožeme a poradíme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Monika,
ďakujeme za Vaše hodnotenie a odprúčanie nás iným. Veľmi si vážime Vašu dôveru a nákup. Aj vďaka Vám má zmysel pokračovať a skvalitňovať naše služby. Pretože ak je zákazník spokojný, tak sme aj my.
Neváhajte sa na nás opäť obrátiť, ochotne a radi Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Lucia,
ďakujeme za nákup a milé hodnotenie. Sme veľmi radi, že UNO stolík prišiel v poriadku a Vy sa môžte z neho tešiť z pohodlia domova. Dúfame, že napriek Vašej pozitívnej skúsenosti s nami sa k nám opäť vrátite pri možnej kúpe.
Tešíme sa na ďalšiu spoluprácu.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: obal nebol porušený, ale rám postele nezodpovedá kvallite.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária,
ďakujeme za Vašu prejavenú dôveru a nákup zrealizovaný v našom obchode. Dúfame, že ste rovnako spokojná s nakupovaním ako aj s tovarom. Dúfame, že sa k nám opäť vrátite a opäť ohodnotíte naše služby.
Tešíme sa na Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.