Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Iveta,
ďakujeme za Vaše odporúčanie. Vždy nás poteší spokojnosť zo strany zákazníka. Dúfame,že Vami vybraté produkty Vám budú doručené v čo najkratšom čase a v deklarovanom termíne. Radi sa s Vami stretneme aj na budúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Chybal navod na zlozenie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Karol,
potešili ste nás svojim kladným ohodnotením. Ďakujeme Vám Za Vašu dôveru. Veríme, že objednaný tovar Vám bude slúžiť a zútulní Váš interiér. Tešíme sa na Vašu ďalšiu spoluprácu. Neváhajte sa na nás kedykoĽvek obrátiť.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Jana,
ďakujeme za Váš nákup a milé ohodnotenie na náš e-shop. Sme radi, že ste s nakupovaním u nás boli spokojná. Fakt, že zákazník vyzdvihne rýchlosť doručenia je pre nás veľmi potešujúce. Ďakujeme za prejavenú dôveru.
Radi Vás uvidíme aj nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Tibor,
veľmi nás potešila Vaša pozitívna recenzia. Radi sme s Vami spolupracovali a pomohli Vám s objednávkou. Dúfame, že sa k nám opäť vrátite a budete rovnako spokojný s nakupovaním u nás ako doteraz.
Tešíme sa na Vás.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Marián,
ďakujeme za Vašu milú recenziu, avšak veľmi nás mrzí nepríjemnosť, ktorá sa Vám stala pri doručení. Veríme, že napriek tomu si z pohodlia domova užívate DEGAS nočný stolík plnohodnotne k Vašej spokojnosti.
Radi Vám pomôžeme aj nabudúce pri realizovaní objednávky.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Blanka,
potešilo nás Vaše pozitívne hodnotenie, ktoré si veľmi vážime. Naši zákazníci sú u nás vždy na prvom mieste a pre ich spokojnosť robíme všetko, čo je v našich silách. Veríme, že obývacia stena a stolík Vám budú v čo najkratšom čase dodané, aby ste sa mohli tešiť a tak spríjemnili teplo Vášho domova. Ďakujeme za Vašu dôveru.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Sisa,
veľmi si vážime Vaše milé hodnotenie aj za Váš čas, ktorý ste mu venovali. Vždy sa snažíme urobiť pre zákazníka všetko, čo je v našich silách. Dúfame, že taburetka Vám slúži a spríjemnila Vám pohodlie Vášho domova. Tešíme sa na Váš ďalší nákup.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Romana,
veľmi nás teší Vaša spokojnosť. Milé a pozitívne hodnotenie zákazníka si veľmi vážime. Dúfame,že sa opäť stretneme pri nákupe v našom obchode. Neváhajte sa na nás kedykoľvek obrátiť, radi Vam vždy pomôžeme a poradíme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária,
ďakujeme za prejavený záujem a za Váš nákup. Veĺmi nás potešilo Vaše kladné hodnotenie, ktoré si vážime. Dúfame, že taburetka Vám bude doručená v deklarovanom termíne a bude Vám slúžiť k Vašej spokojnosti. Tešíme sa na Vašu ďalšiu návštevu v našom e-shope.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Objednávku mi zrušil obchod.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Vladimír,
veľmi nás potešilo Vaše kladné hodnotenie, napriek vzniknutej situácii, kde Vami vybratý tovar Vám nemohol byť dodaný. Veľmi nás mrzí, že Vaša objednávka nebola zrealizovaná. V budúcnosti sa budeme snažiť takýmto situáciam predchádzať. Dúfame, že sme nestratili Vašu priazeň a stretneme sa pri ďalšom nákupe.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: zakúpeny bol s osvetlením, dodaný bez osvotlenia ..návod v cudzom jazyku, počet skrutiek nesedel, predvrtane dierky v niektorých častiach nesedeli. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Magdaléna,
veľmi si vážime Vaše milé hodnotenie ako aj Váš čas, ktorý ste mu venovali. Veríme, že Vám stolík UNO slúži k Vašej spokojnosti. Tešíme sa na Váš ďalší nákup. V prípade ďalšieho záujmu nás neváhajte opäť kontaktovať, budeme Vám k dispozícii.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Krivo predvrátané diely .
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Frederika,
veľmi nás mrzí vzniknutá situácia s krivo predvŕtanými dielmi. Veríme, že aj napriek týmto skúsenostiam Vám TOP stolík spríjemnil bývanie. Neváhajte sa na nás hocikedy obrátiť, radi Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Jana,
veľmi si vážime Vašu milú recenziu. Snažíme sa pre zákazníka urobiť naozaj všetko čo je v našich silách. A je to pre nás potešujúce, keď dostaneme od Vás spätnú väzbu. Dúfame, že na základe Vašej pozitívnej skúsenosti s nami sa na nás opäť obrátite.
Ochotne a radi Vám pomôžeme pri zrealizovaní objednávky aj nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Ľubomír,
ďakujeme za vaše milé ohodnotenie. Fakt, že zákazník vyzdvihne rýchlosť doručenia je pre nás veľmi potešujúce. Ďakujeme za prejavenú dôveru a nákup. Veríme, že ste s tovarom spokojný.
Dúfame, že sa stretneme pri ďalšej spolupráci s Vami.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Helena,
veľmi nás teší Vaša spokojnosť ako aj Vaše milé a pozitívne hodnotenie. Veríme, že opäť navštívite náš e-shop s možnosťou ďalšej kúpy. Dúfame, že Jupiter stolík Vám bude slúžiť k spokojnosti.
Neváhajte sa na nás obrátiť, radi a ochotne Vám pomôžeme.
S pozdravom Tím myinterier.sk.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Miroslav,
ďakujeme za milú recenziu na nás. Sme radi, že sme Vám vyhoveli z každej možnej stránky. Dúfame, že napriek Vášmu hodnoteniu sa k nám opäť vrátite a budete rovnako spokojný s nakupovaním ako teraz.
Tešíme sa na Vás i nabudúce.
S pozdravom Tím myinterier.sk.