Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Chýbala časť objednaného tovaru. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za hodnotenie. Vaša skúsenosť nás veľmi mrzí. V takomto prípade je potrebné kontaktovať naše reklamačné oddelenie na telefónnom čísle: 043 / 55 07 650 alebo prostredníctvom e-mailu: reklamacne@kondela.sk. Ďakujeme za porozumenie a ospravedlňujeme sa za vzniknutú situáciu. S pozdravom, Peter z tímu z Kondela.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.