Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Vaše odporúčanie a veríme, že naše služby využijete opätovne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Vaše priaznivé hodnotenie a prajeme Vám pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, vážime si Vašu prejavenú dôveru a tešíme sa váš opätovný nákup. Ďakujeme.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ďakujeme za Váš nákup a prejavenú dôveru. Pekný deň.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Vaše odporúčanie a prajeme Vám pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Váš názor. Veríme, že nám Vašu dôveru prejavíte opätovne. Pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu prejavenú priazeň a tešíme na Váš ďalší nákup.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Bola poškodená časť stoličky,konkrétne mäkkej časti. Návod k stolíku mal veľa chýb.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Váš názor. Mrzí nás Vaša nepríjemná skúsenosť. Snažíme sa chybné a poškodené produkty zachytiť a eliminovať ešte pred prepravou k zákazníkom. Veríme, že sa podobná situácia už nebude opakovať a Vy budete mať len pozitívne zážitky s našimi službami.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Petra, dala som situáciu prešetriť a na e-shope neevidujeme Váš e-mail. Mohli by ste nás, prosím, kontaktovať ešte raz na info@tempo-kondela.sk, poprípade ak je problém s e-mailovou komunikáciou, tak na 0911 142 251. Na žiadosti aj ostatné e-maily, sa vždy snažíme odpovedať najneskôr do 24 hod (počas pracovných dní). Ďakujeme za pochopenie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Váš názor.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu pozitívnu reakciu. Veríme, že to bol druhý ale nie posledný nákup u nás :)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Váš názor. Sme potešení, že ste s našimi službami spokojná. Tešíme sa na ďalší nákup.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Váš názor. Ponúkame možnosť dopravy zadarmo pri nákupe nad 450€. Tovar, ktorý je skladom, je štandardne doručený do 72 hod.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za Vašu prejavenú dôveru a veríme, že naše služby využijete aj v budúcnosti.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň Peter, ďakujeme za Váš názor a tešíme sa na Váš ďalší nákup.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, pri tovare ktorý je iba na objednávku, je časové rozpätie naozaj dlhšie, štandardne 6-8 týždňov. V ponuke máme viac ako 2500 produktov, ktoré sú skladom s doručením do 72 hodín. Náš sortiment neustále rozširujeme, čím sa snažíme vyhovieť všetkým, našim zákazníkom.