Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: 2 časti nábytku bolo nutné reklamovať.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Chýbala časť objednaného tovaru. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Oznámenie o uplatnení reklamácie ! Dobrý deň, dňa 8.8.2017 mi vaša spoločnosť priviezla sedaciu súpravu SANTIAGO ROH 2SK-RE-3F LATKA MATRIX 5 HNEDA, za ktorú som vodičovi v hotovosti zaplatil sumu 777,60€. Keďže si z vášho linku "https://www.tempo-kondela.sk/reklamacie/" neviem stiahnuť formulár, uplatňujem reklamáciu nasledovnou formou. Dňa 12.8.2017 som tovar rozbalil a zistil som nasledovné závady: 1/ poťah na kúpenej sedačke sa farebne a dezénom líši od poťahu, ktorý som na takom istom výrobku videl na predajniach v B. Bystrici, resp. v Lučenci. Napriek vášmu upozorneniu, že odtieň v katalogu a na výrobku nemusia byť identické, v tomto prípade sa jedná o rozdiel homogénny=UNI vzor, versus prúžkovaný vzor poťahu. Sedačka ktorú mi firma Tempo Kondela, s.r.o. dodala má poťah s jemným asymetrickým pruhovaním. 2/ Diely sedacej súpravy sú očalúnené rozdielne: - na dieli 2SK, t.j. "dvojsed" je poťah vystrihnutý a očalúnený, tak, že smer prúžkov tmavších i svetlo-hnedých je vodorovný - na dieli 3F, t.j. "trojsed" je poťah vystrihnutý a a diel je očalúnený tak, že smer prúžkov je zvislý - na dieli RE, t.j. "roh" sú - ľavá strana a stred očalúnené tak, že smer prúžkov je zvislý, pravá časť je očalúnená vodorovným pružkom Keďže vzor poťahu nie je UNI, t.j. neutrálny tak ako vzorky na predajniach v BB a LC i v katalógoch, ale sú v ňom tmavohnedé a svetlohnendé asymetrické prúžky, sedacia súprava ako celok pôsobí nekompaktne, t.j. "neladí". Na základe vyššie uvedených údajov v bode 1 a 2 žiadam: A/ o výmenu sedačky s homogénnym = neutrálnym poťahom tak ako je vystavená v predajniach BB, LC, resp. v katalógovej ponuke. alebo B/ o výmenu dielov 2SK a RE sedačky tak, aby aj tieto boli očalúnené korektne a identicky ako diel 3 F, t.j. smer prúžkov na poťahu je zvislý. V prípade ak spoločnosť Tempo Kondela, s.r.o. na reklamáciu promptne nezareaguje, budem donúteny (aj keď nechtiac) v zákonnej lehote odstúpiť o Kúpnej zmluvy. S pozdravom Ing.J. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Chýbala jedna súčiastka, ale bola mi promptne dodaná.