Knihy Personalistika
Tato kniha je určena zejména: - obchodníkům na různých stupních řízení- zvídavým studentům středních i vysokých škol- všem, kteří chtějí dobře komunikovat s ostatními lidmi
176 praktických, jednoduchých, okamžite aplikovateľných rád pre podnikateľov nielen v časoch finančnej krízy Kniha Ako poraziť recesiu ponúka praktický návod pre firmy a podnikateľov ako sa ...
Kniha je prvý domáci publikácií, ktorá sa komplexne zaoberá použitím metód nákladovo úžitkovej analýzy vo veřené sektora. Predstavuje jednotlivé metódy nákladovo úžitkovej anylýzy a na ...
Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy za…
Kniha Elektronické zadávání veřejných zakázek představuje ojedinělou knihu na trhu představuje ojedinělou knihu na trhu – poskytuje zasvěcený a praktický výklad k elektronickým výkonům ve ...
Autori venovali zvýšenú pozornosť otázkam inovácií v podnikoch, budovaniu ich transformačných a komunikačných systémov i etike podnikania. Výklad problematiky je orientovaný na študentov ...
E- kniha - autor Alena Svozilová, 232 stran
Slovami recenzentov: „Renomovaný autor PhDr. Milan Kubalák, CSc. svoju publikáciu zacielil na problematiku efektívnosti riadenia ľudských zdrojov. Vytýčenú tému poňal a priblížil užívateľovi ...
Zaistenie bezpečnosti občanov prostredníctvom krízového manažmentu je významným segmentom verejných politík a tiež súčasťou verejných služieb.
Kniha prináša aktuálne informácie o možnostiach diagnostiky manažérov a pre manažérov. Obsahuje údaje o aktuálnych metódach a možnostiach interpretácie výsledkov. Ide o metódy štandardizované ...
Revolučný prístup k manažmentu talentov prináša nová publikácia z edície Nadácie Tatra banky. Rýchly talent manažment, alebo „manažment talentov na jednu stránku“ je nová metóda hodnotenia a ...
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na ...
Proces vyjednávania môže vašu spoločnosť posunúť ďalej, ale ju aj ohroziť. Spoločnosti, ktoré dokážu získať kľúčového klienta a uzatvárať výhodné zmluvy bez toho, aby na rokovaniach plytvali ...