Knihy Reklama, marketing
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa ...
Svet potrebuje schopných ľudí. Schopní ľudia s vodcovskými vlohami, vlastnosťami a predpokladmi nepochádzajú z ľudí typu „za a proti“, akých bežne produkujú univerzity. Nezvyknú hovoriť „možno“, ...
Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali usilovať o goodwill ...
Kniha sa zaoberá výkonnosťou podniku z pohľadu podnikového vedúceho. Vymedzuje vlastnosti a schopnosti, ktoré musí mať podnikový vedúci, pretože bezprostredne podmieňujú úspech a zachovanie ...
Podmienkou efektívneho fungovania výchovno-vzdelávacieho zariadenia je potreba osvojenia si moderných manažérskych metód zo strany riaditeľa a manažmentu školy. Ich uplatnenie v riadiacej funkcii ...
Táto monografia vychádza z široko koncipovaného niekoľko ročného výskumu v slovenských firmách. Bola pripravovaná pred uvalením hospodárskeho embarga Európskou úniou na Ruskú federáciu. Autori ...
Všechno, co potřebujete vědět, abyste své sny proměnili v realitu, najdete v této knize. Spoluautor bestselleru a filmu „Tajemství“ vám v ní odhalí zákon přitažlivosti peněz. Probuďte v sobě ...
Kvalita výrobkov a služieb je významným faktorom ovplyvňujúcim úroveň dopytu zákazníkov a ...
Publikácia približuje pojmový aparát technologických poštových systémov, predstavuje súčasné portfólio poštových služieb a technologické postupy, ktoré jednotlivé fázy premiestňovacieho procesu ...
Cieľom publikácie je systematicky a komplexne prezentovať poznatky o informačných technológiách v cestovnom ruchu z pohľadu ponuky aj dopytu. Publikácia zohľadňuje najnovšie trendy vo výučbe ...