Slovenský352 stránNáučná a odbornáReklama, marketing
Predmetom skúmania predkladaného diela je ochrana majetku kapitálových spoločností, a to cez prizmu centrálnej zásady práva obchodných spoločností, zásady zachovania kapitálu. Ohniskovým ...
Slovenský228 stránNáučná a odbornáPsychológia pre každéhoReklama, marketingUčebnice
Publikácia analyzuje malé a stredné podnikanie v Európskej únii a v Slovenskej republike, zameriava sa na možnosti získavania finančných zdrojov malých a stredných podnikov v SR z vlastných a ...
Český240 stránNáučná a odbornáPsychológia pre každéhoSociológia, politikaReklama, marketingPersonalistikaUčebnice
Kniha pojednává o nejnovějších trendech v oboru řízení lidských zdrojů, které reflektují potřeby organizací i zkušenosti autorů. S některými z nich se začínají organizace již seznamovat, např. s ...
Slovenský78 stránNáučná a odbornáReklama, marketing
Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a ...
Slovenský102 stránNáučná a odbornáReklama, marketing
V podnikaní sú často kameňom úrazu tradičné, všeobecne známe úslovia považované za perly múdrosti. „Staré metódy sú najlepšie“, „Dobrý tovar sa predáva sám“, „Nemôžem si dovoliť platiť vysoké ...
Slovenský184 stránNáučná a odbornáEncyklopédieDane, účtovníctvoReklama, marketingPersonalistikaUčebniceSlovníky
Predložená učebnica zovšeobecňuje poznatky a skúsenosti z krízového manažmentu v Slovenskej republike i v zahraničí. Poskytuje komplexný a ucelený obraz o podnikoch a ich manažmente, o predmete a ...
Slovenský133 stránNáučná a odbornáRozvoj osobnosti, logikaEncyklopédieReklama, marketingPersonalistikaUčebniceSlovníky
Rozvoj informačno-komunikačných technológií vytvára trhové prostredie, ktoré je charakterizované ako doba novej, tzv. vedomostnej ekonomiky, ktorá sa spája s vedomostnou spoločnosťou a podľa ...