Knihy Reklama, marketing
Publikácia sa venuje riešeniu praktických problémov spojených so vstupovaním podnikateľských subjektov do obchodných transakcií so zahraničím. Prístupnou formou upozorňuje na všetky riziká ...
E- kniha - autor Jiří Jemelka, 240 stran
Publikácia je zameraná na precvičenie jednotlivých ustanovení všeobecnej časti záväzkového práva so zameraním na aplikáciu ustanovení Obchodného a Občianskeho zákonníka vo vzťahoch medzi ...
E- kniha - autor Josef Jílek, 664 stran
Encyklopedická publikácia Martina Straku sa venuje distribúcií výrobkov, zaoberá sa množstvom metód, ktoré je možné v oblasti logistiky použiť na riešenie konkrétnych problémov a poukazuje na ...
E- kniha - autor Zdenek Dytrt, 200 stran
Publikace přináší bohaté zkušenosti autora, působícího nejen ve Finsku, ale i v Číně, USA a Malajsii. Její hlavní myšlenkou je potřeba orientovat práci představenstev ke strategii získávání ...
2014. Uznavany prodejni trener vam v klicove knize o prodeji predstavi NOVY HARDSELLING – moderni a inovativni pristup k prodavani. < p> Koncept spojuje dva klicove aspekty uspechu v ...
Publikácia sa zaoberá umiestnením výrobku - product placementu, najmä v náväznosti na jeho legalizáciu v práve ČR. Rozobrané sú základné aspekty product placementu, jednak z hľadiska jeho ...
Vysokoškolské skriptá.
Box obsahuje: knihu - Výroba remeselníckeho podniku a 2x prílohu Marketing remeselníckeho podniku. Slovenský text
E- kniha - autor Ladislav Kopecký, 240 stran
Založenie novej spoločnosti, či už ide o korporáciu alebo malú firmu, je vždy skok do neznáma. Ak má spoločnosť rásť a ďalej sa rozvíjať, musí sa mnohokrát zmeniť a prispôsobiť potrebám trhu. Ako ...
E- kniha - autor Růžena Lukášová, 240 stran