Knihy Reklama, marketing
2005. V prakticky zamerene publikaci se seznamite se soucasnymi pravidly obchodniho a diplomatickeho protokolu a spolecenske etikety. Jiz treti vydani knizky radi, jak jednat v dalsich vybranych ...
Všeobecným právnofilozofickým a právnoteoretickým otázkam sa doteraz nevenovala dostatočná pozornosť. Predkladané dielo predstavuje pokus vyrovnať sa s týmito problémami nielen v rovine práva, ...
Publikácia o vydavateľskom živote v osemnástom storočí. Interdisciplinárny kultúrno-historický prístup vedúci k zamysleniu sa o skutočnej, demytologizovanej úlohe typografickej kultúry v ...
Moodle Kompletní průvodce tvorbou a správou elektronických kurzů - Peter Švec, Miroslava Mesárošová, Martin Drlík, Jozef Kapusta, Vydavateľ: COMPUTER PRESS, Väzba: brožovaná, Počet strán: 344, ...
Manéž informačního věku - Ivan Pilný, Tereza Kučerová, Vydavateľ: BIZBOOKS, Väzba: brožovaná, Počet strán: 232, Jazyk: čeština, Rok vydania: 2014, Kdo uvízl v síti internetu
V priebehu rokov 2001 – 2010 som v dvojtýždenníku Verejná správa publikoval niekoľko desiatok populárno-náučných článkov, ktoré boli zamerané na problematiku jazykovej kultúry a kultúry ...
Publikácia je veľmi aktuálnym a pre novinársku teóriu, edukáciu i prax prepotrebným dielom, pretože zveľaďuje databázu najnovších poznatkov o transformácii slovenských médií i samostatnej ...
Kniha prináša aktuálne informácie o možnostiach diagnostiky manažérov a pre manažérov. Obsahuje údaje o aktuálnych metódach a možnostiach interpretácie výsledkov. Ide o metódy štandardizované ...
Publikácia je zameraná na kompetencie hovorcu vo verejnej správe, na rozpracovanosť kompetencií hovorcu v domácej a zahraničnej literatúre, ale aj na etymológiu slova hovorca a na vymedzenie ...
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na ...
Proces vyjednávania môže vašu spoločnosť posunúť ďalej, ale ju aj ohroziť. Spoločnosti, ktoré dokážu získať kľúčového klienta a uzatvárať výhodné zmluvy bez toho, aby na rokovaniach plytvali ...
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom ...
Kniha Modelování při řízení, kterou napsal Petr Dlask, se zabývá možnostmi modelování technicko-ekonomických úloh. Dokládá, že se stáváme součástí širších fungujících souvislostí – modelů. ...
Publikace poskytuje odborné veřejnosti a vysokoškolským studentům informace o specifikách ...
Úloha realitnej kancelárie má v oblasti služieb svoje opodstatnenie. Najnebezpečnejší sú ľudia, sebavedome presadzujúci postupy, ktoré vôbec nezodpovedajú korektnému procesu realitného obchodu a ...