Knihy Reklama, marketing
Čo majú spoločné miniškôlky, hotely pre psov, hodinoví manželia, agentúry poskytujúce starostlivosť o seniorov, deti či domácnosť? Ide o subjekty predávajúce služby ešte donedávna vykonávané z ...
Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje ...
Hlbší, energetický prístup k podnikaniu otvára nekonečné možnosti Koľkokrát ste sa už spýtali samej seba: Prečo mi podnikanie nerastie tak rýchlo, ako by som chcela? Lenka Lutonská, priekopníčka ...
Tajomstvo našich možností je v nás. Úspešný vedúci musí byť vedúci. Od tvorivého myslenia k tvorivému riešeniu problémov. Chcieť - vedieť - môcť. Vďaka knihe pochopíte a preveríte schopnosť byť ...
Tato kniha poskytuje úplne nový kybernetický pohľad na Multi level marketing. Spôsob systémového nazeranie odhaľuje základné princípy podnikania v MLM. Kto pochopí "Systémový koláč MLM" a bude ...
2010. V predkladane publikaci, na rozdil od predchozich, autor pomiji teoreticka vychodiska svych uvah a doporuceni. To vsak nic nemeni na jeho bystrem usudku a schopnosti presne formulovat ...
Publikácia predstavuje komplexný stručný úvod k problematike medzinárodnej obchodnej arbitráže, sústrediac sa na arbitráž uskutočňovanú podľa Rozhodcovských pravidiel UNCITRAL, ako aj na ...
Životným osudom každého z nás je byť súčasťou ekonomických procesov. Sme súčasťou vstupov do ekonomického procesu, produkujeme či vkladáme kapitál. Výstupy sa na rozdeľovaní ekonomického výsledku ...
Úplné znenie zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a vykonávacie predpisy s komentárom Zákon č. 158/2011 Z.z. o ...
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú pozíciu na trhu? Napadlo vám niekedy, že to všetko sa dá získať imitovaním? ...
Kniha přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Z obsahu: Orientace firmy na trh, Jak určit...