Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený zákazník,
Nakoľko sme tovar nemali skladom, obratom sme Vám ho od dodávateľa objednali. No žiaľ nebol nám dodaný, za čo sa nám dodávateľ ospravedlnil a tým pádom aj my Vám. O nepríjemnej situácii sme Vás obratom telefonicky informovali dňa 6.7. o opätovnom objednaní. Je nám ľúto, že sa Vaša objednávka takto skomplikovala. A sme radi, že sme Vám tovar mohli obratom odoslať ešte v deň nášho naskladnenia. Veríme, že budete s tovarom spokojný.
Team Jardin.sk
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený zákazník,
najprv sme komunikovali so synom (prostredníctvom emailu), kde sme si preverovali, či ste si všimli dlhšiu dostupnosť uvedenú na našej stránke. Keďže ste nemali záujem čakať, prosili sme Vás o číslo účtu na ktorý sme Vám mali vrátiť peniaze. Keďže sa nám ešte v ten daný deň podarilo naskladniť dlho očakávaný tovar, obratom sme Vás kontaktovali najprv emailom, či Vám tovar môžme odoslať. Nakoľko ste na email neodpovedali, obratom sme sa Vás snažili kontaktovať telefonicky. Keďže sme sa prvý krát dovolali úplne cuzdiemu človeku, prosili sme Vás o uvedenie správneho telefónneho čísla. Po zavolaní na uvedené t.č. sme sa skontaktovali s Vaším ocinom, ktorý kosačku už očakával dodanú. Tak sme informovali a objasnili situáciu ocinovi. Nakoľko expedovanie tovaru Váš ocino potvrdil, tovar sme odoslali ešte v daný deň. O dodaní dlho očakávaného tovaru, nás dodávateľ neinformuje, rovno nám tovar odošle. Na tento tovar sme dlho čakali. Preto sme Vás obratom informovali o naskladnení.
Ďakujeme za pochopenie.
Sme radi, že sa tovar nakoniec podarilo naskladniť a odoslať. Veríme, že budete s naším tovarom spokojní :)
Team Jardin.sk
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.