Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený zákazník,
Vašu objednávku sme obratom spracovali pod iným číslom. Keďže ste si vytvorili dve objednávky, pracovali sme s objednávkou, kde úspešne prebehla platba. Objednávku ste si vytvorili 03.05.2022 o 19:06 a od nás tovar odišiel 04.05. O probléme s Vašou objednávkou sme sa dozvedeli až prostredníctvom tejto recenzie. Je nám ľúto, že ste sa neobrátili priamo na nás, ale riešite problém prostredníctvom recenzie. Do budúcna Vás prosíme, aby ste sa s problémom obrátili priamo na nás či už prostredníctvom emailu, alebo telefonicky. Po preverení Vašej zásielky vidíme v systéme u prepravcu, že zásielka je doručená. V prípade, že je nejaký problém, prosím obratom nás kontaktujte na email reklamacie@jardin.sk .
Ďakujeme za pochopenie.
Team Jardin.sk
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený zákazník,
ďakujeme za recenziu. Pri vytváraní bolo uvedené pri tovare "Skladom u dodávateľa (expedícia do 24 hodín)". Už pri vytváraní objednávky a potvrdzovaní objednávky je uvedené, že vkladáte do košíka tovar, ktorý sa nenachádza skladom u nás. Z toho dôvodu sme spolu aj volali a aj sme Vás informovali o približnej dodacej dobe. Vidím, že tovar už máte doručený, čo nás veľmi teší :) .
Team Jardin.sk
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.