V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu k vášmu prvému nákupu! Teší nás, že ste boli spokojný s termínom doručenia. Chápeme, že vyššia cena doručenia môže byť nevýhodou. Budeme mať na pamäti vašu pripomienku ohľadom cien doručenia a budeme pracovať na optimalizácii našich služieb. Ďakujeme za vašu dôveru a budeme radi, ak nás znovu navštívite!
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ďakujeme za spätnú väzbu! Oceňujeme, že u nás pravidelne nakupujete. Berieme na vedomie vaše pripomienky ohľadom rozšírenia sortimentu o ďalšie ázijské produkty. Vaša názory sú pre nás dôležité a budeme naďalej pracovať na rozvoji nášho sortimentu. Ďakujeme za vašu podporu!
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu! Sme radi, že ste spokojný s funkčnosťou našich služieb. Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosť s prehnutou plechovkou s bambusovými výhonkami. Ak sa vám v budúcnosti stane niečo podobného alebo budete mať iné pochybnosti, neváhajte nás kontaktovať na reklamacie@foodland.sk, info@foodland.sk alebo telefonicky na +421 244 681 527. Radi vám pomôžeme a oceníme vašu spoluprácu. Ďakujeme za pochopenie!
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Chýbala časť objednaného tovaru. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu, a je nám ľúto, že ste nemali odpoveď na vašu reklamáciu. Chceli by sme vás ubezpečiť, že vždy reagujeme na reklamácie, a ospravedlňujeme sa za akékoľvek nedorozumenie. Prosíme, kontaktujte nás opäť na našom zákazníckom servise, ideálne na reklamacie@foodland.sk, aby sme mohli preskúmať a vyriešiť vašu situáciu. Ďakujeme za pochopenie a dôveru.
Taktiež nám je ľúto, že časť objednaného tovaru chýbala a cena sa líšila od uvedenej na stránkach obchodu. Chceme vám pomôcť vyriešiť tieto problémy, preto nás, prosím, opäť kontaktujte. Ďakujeme za vašu trpezlivosť a ochotu spolupracovať.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ďakujeme za vašu spätnú väzbu a za to, že pravidelne nakupujete u nás. Teší nás, že vás potešil veľký výber a dostupnosť originálnych ázijských značiek. Ospravedlňujeme sa za menšiu dostupnosť čerstvých potravín; budeme naďalej pracovať na optimalizácii nášho sortimentu. Ak budete mať ďalšie pripomienky alebo otázky, neváhajte nás kontaktovať. Ďakujeme za váš častý nákup a dôveru!
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.