V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Chào chị Nhung,
Cảm ơn chị đã dành thời gian đánh giá FOODLAND. Bột bánh cuốn bị đổ ra, bên em sẽ gửi lại cho chị gói bột khác. Hi vọng chị hài lòng và mong được hợp tác sau này.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Bol dodaný úplne iný tovar. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Vážený zákazník,
Chceli by sme sa úprimne ospravedlniť za vašu negatívnu skúsenosť s nedávno objednaným produktom. Vaša spätná väzba je pre nás veľmi dôležitá a ceníme si, že ste nás upozornili na chybný popis produktu. Toto nesúladné označenie produktu bolo nedorozumenie zo strany nášho tímu a za to sa vám úprimne ospravedlňujeme.
Chceli by sme vás informovať, že popis produktu bol už opravený. Ako kompenzáciu za nepríjemnosti, ktoré vám toto nedorozumenie spôsobilo, sme pripravení na naše náklady prejsť procesom vrátenia produktov alebo vám produkt zameniť za iný.
Chceli by sme sa tiež ospravedlniť za to, že váš prvý nákup u nás nebol úspešný a že tovar nezodpovedal vašim očakávaniam podľa popisu na našej stránke. Vaša spokojnosť s našimi službami je pre nás prioritou a chceli by sme vám ponúknuť lepšiu skúsenosť v budúcnosti.
Ak ste ochotný dať nám druhú šancu, radi by sme vás uistili, že sme pripravení urobiť všetko pre to, aby sme vám poskytli kvalitný tovar a služby, na ktoré sa môžete spoľahnúť.
Ešte raz sa vám úprimne ospravedlňujeme a ďakujeme vám za vaše pochopenie.
S úctou,
Tím FOODLAND