Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Bola poskodena krabica, v ktorej bol tovar zabaleny. Na tuto skutocnost ma upozornil kuriér, aby som skontrolovala obsah balika, aby sme mohli spísat protokol.Tovar - dets.vankuse boli neposkodene,boli v pozadovanom mnozstve, takze sme ziadny protokol nespisovali.Poskodeny obal - krabica robil zly dojem. Kurier hovoril, ze ku nim uz prisiel balik v tomto stave.
Vyjadrenie obchodu:
Balíček sa môže naozaj poškodiť pri preprave, je nám lúto, že Vám prišiel poškodený. Balíky prepravuje spoločnosť DPD, prekladá ich zo zberných aút do depa, potom do kamiónov, potom naspať do rozvozových aút. Napriek tomu, že sa snažíme balíky dôkladne zabaliť, sa to môže občas stať. ďakujeme za upozornenie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený do 5 dní po termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
P. Zora, dakujeme Vam za reakciu, ucime sa aj na dobrych, aj negativnych spatnych vazbach... napriek tomu je mojou povinnostou vysvetlit cely proces objednavky. P.Zora bola informovana pri objednavke, ze dostupnost tovaru je cca 5prac. dni, dostupnost uvadzame pri kazdom produkte na stranke www.evenit.sk, a aj v sprave, ked potvrdzujeme objednavku (spolu 3 emailove osobne spravy so zmenou stavu objednavky, kopiou faktury na kontrolu a konkretizovanie dodavky). Z nasej strany sme dostupnost dodrzali. Po odoslani faktury na uhradu - zadala si kupon na 12% zlavu, objednavka klesla pod 100EUR (podmienky kuponu DM - zlavu uplatnujeme pri fakturacii+obchodne podmienky). Zakaznicka nemala zaujem o navysenie objednavky nad 100EUR (aby ziskala prepravu zdarma), vyziadala si osobny odber. Asi po 3 telefonickych urgenciach,tovar vyzdvihla prostrednictvom kamaratov u nas na firme, cize omeskanie nebolo zapricinene nasou firmou. Z nasej strany bola poskytovana emailova, aj telefonicka podpora, zaplatena cena sa lisila od ceny na strankach - bola o 12% nizsia, cim zakaznicka usetrila 10.37 EUR.
Snazime sa poskytovat vsetky informacie o tom, ako uplatnovat kupony, kladieme doraz na dobre a zrozumitelne obchodne podmienky. V pripade, ze zakaznik niecomu nerozumie, radi mu pomozeme a zodpovieme na otazky.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Bol dodaný úplne iný tovar.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.