Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený viac ako 5 dní po termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: Objednal som si knižku v Slovenčine, ale dodaná mi bola v angličtine. Pri reklamácii mi odmietli vrátiť platbu!. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň,
Je nám ľúto že došlo k omylu.
Odmietame však obviňovanie zo zavádzania zákazníkov. Na web stránke, kde sa len dá, dávame na vedomie že ponúkame len knihy v cudzom jazyku (zameriavame sa výlučne na knihy v inom jazyku ako Slovenčina). Je to uvedené v slogane pod logom, je to uvedené na úvodnej stránke v popise obchodu, je to uvedené v každom detaile knihy v nadpise (veľkým červeným), pri každej knihe je navyše aj ikonka, ktorá označuje v akom jazyku je kniha a aj samotný názov knihy je v angličtine a nie preložený do Slovenského jazyka. Dokonca pre danú knihu, ktorú ste objedával (http://www.eurobooks.sk/sk/produkt/67422/Just-Kids/) je aj celý text vydavateľa v angličtine.
Dôvod podobnej reklamácie ("tovar sa nezhoduje s tovarom na stránke obchodu") by teda nebol z hľadiska zákona opodstatnený. Ak by nejaká reklamácia vôbec bola podaná.
Knihu ste totiž preberal osobne a dokonca ste zistil už na mieste, že je v angličtine no neprotestoval ste voči tomu (predavačka, ktorá vtedy mala službu na pokladni si to pamätá). Pokiaľ by ste vtedy na mieste chcel knihu vrátiť (resp. neprebrať), bez problému by sme vám vyhoveli. Knihu ste však osobne prevzal a zaplatil a navyše tým komunikácia z vašej strany skončila.
Žiadna reklamácia pri preberaní a ani neskôr nebola podaná a teda sme ani nemali akej vyhovieť, čo nás mrzí. Podobné omyly vieme pochopiť a reklamáciu by sme určite bez problému vybavili.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.