V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
dobrý deň, bonus ste si nikdy neuplatnil v objednávke. Poslal ste nám ho iba raz, ale až po prijatí objednávky. Ani v poslednej objednávke ste si bonus neuplatnil. Iní zákazníci s tým nemajú problém a bonus si zadajú do objednávky, čo Vy nerobíte. Dodatočne sme Vám ho uplatnili po prijatí objednávky , takže nie je pravda čo píšete. Ak si neviete bonus zadať do objednávky ( je tam na to políčko ) , stačí nás kontaktovať. Takže skôr ide o to , že Vy si bonus nezadáte do objednávky, pritom to je veľmi jednoduché. ďakujeme , že odporúčate nákup v našom eshope, ale nie je pravda čo píšete o ťažkostiach s bonusom.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Andrea , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Pavol , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ďakujeme za hodnotenie. Netušíme však " v tomto období upozornenie nie je" . Neviem aké obdobie máte na mysli a naozaj nevieme aké upozornenie ste očakávala. Prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Andrea , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Miška , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Tomáš , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Vierka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Jozef ❤️, ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mirka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Vladimír , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Juraj , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Koloman , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Marián , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Richard , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Janka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
dobrý deň, v deň keď ste písala toto hodnotenie sľúbený termín dodania ešte neuplynul. Z toho dôvodu považujeme Vaše hodnotenie za klamlivé a zavádzajúce. Vždy si prosím prezrite informácie uvedené pri produktoch a až potom píšte hodnotenia. Za to , že ste si túto informáciu nevšimla my nemôžeme. Prajeme Vám pekný deň.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.