Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
dobrý deň pani Barbora, Upozornili sme Vás vopred , že ste 2x objednala ten istý tovar. Trochu nerozumiem, že to uvádzate ako " - ". Skôr som si myslela , že to oceníte ako " + ". až na naše upozornenie ste nám potvrdila, že ste urobila chybu Vy a druhú objednávku chcete zrušiť, keďže ste objednala 2 rovnaké obrazy v iných dňoch, čo ste zrejme nepostrehla. Takže to " červené hodnotenie " nie je z Vašej strany pravdivé. ALe samozrejme ďakujeme , že odporúčate nákup v našom eshope.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Marek , ďakujeme za hodnotenie a prajeme všetko dobré v Novom roku 2022 .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Janka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Slávka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Norbert , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Alžbeta , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Eduard , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Daniela , ďakujeme za hodnotenie. Ospravedlňujeme sa za kuriéra. Sme radi, že ste s obrazom spokojná. Prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Emka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Petronela. Slabá komunikácia? obdržali ste od nás 3x mail o stave objednávky. Kľudne ste nás mohli telefonicky alebo mailom kontaktovať v prípade ďalšej komunikácie čo ste neurobila. Máme to pochopiť tak, že už o tovar nemáte záujem? Vaše hodnotenie je však nepravdivé. Uvádzate , že termín dodania už uplynul čo nie je pravda. Tovar Vám zasielame 4 dni pred sľúbeným termínom dodania. Vaše hodnotenie je zavádzajúce. Mohli ste nás vopred kontaktovať a komunikovať s nami. Naozaj nie je vhodné písať nepravdivé informácie do hodnotenia. Poškodzujete tým meno našej spoločnosti. Pri ďalších hodnoteniach ( nielen našej spoločnosti ) si prosím vopred overte informácie predtým ako budete uvádzať klamlivé informácie a tým zavádzať ostatných zákazníkov. Prajem Vám veľa pozitívnej energie .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Andrea , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Andrea , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Erika , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Adela , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Miroslav , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Alexander , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Jozef , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Soňa , ďakujeme za hodnotenie. Tovar Vám bude doručený pred sľúbeným termínom dodania. Prajeme pekný deň .