Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
dobrý deň pani Betka, farby určite zodpovedajú skutočnosti. Zrejme máte zle nastavenú farebnosť na vašom monitore. Ďakujeme za hodnotenie a že odporúčate nákup v našom eshope.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Gabika , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Jarmila , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Doručenie nebolo v poriadku z nasledovného dôvodu: jedna zo šablón nie je dobre vyrezaná tak že to ovplyvňuje kvalitu vzoru.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Beáta, ako som vám už vysvetlila mailom, šablóna bola dobre vyrezaná a kvalitu vzoru to určite neovplyvňuje. dokonca som vám poslala aj fotky od zákazničiek, ktoré použili túto šablónu a namaľovali vzor perfektne. Verím že sa to podarí aj vám. takže doručenie bolo v poriadku. ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Alenka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Pán Tomáš, prečo klamete? termín dodania ešte neuplynul. Najprv je potrebné pozrieť si aká je dodacia doba pri produktoch, ktoré ste si objednal a až potom hodnotiť. prieskum nerobíme my, ale najnakup automaticky generuje prieskum spokojnosti. Vaše hodnotenie je klamlivé, neobjektívne a zavádzajúce. Takýmito klamlivými hodnoteniami poškodzujete meno našej spoločnosti. Prajem veľa pozitívnej energie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
dobrý deň pán Stano. Netušíme prečo klamete. Sľúbený termín dodania ešte neuplynul. Takýmito klamlivými hodnoteniami poškodzujete meno našej spoločnosti. Preto Vaše hodnotenie ja zavádzajúce a klamlivé. Skúste si vždy pozrieť dodaciu dobu uvedenú pri produktoch. Prajem veľa pozitívnej energie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Štefan , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Jozef , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Peter , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Katarína , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Anna , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Alex , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Jozef , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Martinka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Marcelka , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Veronika , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň .