Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Zuzana , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pán Tibor , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Katarína , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Daniela , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Marta , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný.
Vyjadrenie obchodu:
dobrý deň pani Monika, Vaše hodnotenie je klamlivé a zavádzajúce. Pri Vami objednanom produkte je uvedená dodacia doba 10 pracovných dní. Ak budete dobre počítať, táto dodacia doba ešte neuplynula a tovar Vám zašleme niekoľko dní vopred pred sľúbeným termínom dodania. obdržali ste od nás 3x mail o stave Vašej objednávky. Obdržali ste od nás informáciu o dobe dodania a taktiež od nás obdržíte email o expedovaní. Prečo si vymýšľate, že žiadna odozva, že nič? Naozaj nechápeme túto Vašu reakciu. Neodporúčať nákup na základe takýchto nepravdivých a vymyslených informácii asi nie je v poriadku. Skúste nabudúce podať pravdivé informácie. Prajem Vám veľa pozitívnej energie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Ingrid , ďakujeme za skvelé hodnotenie a prajeme pekný deň.
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Martinka , ďakujeme za skvelé hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Emilia , tovar sme Vám už zaslali niekoľko dní vopred pred sľúbeným termínom dodania. ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Janka , ďakujeme za skvelé hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Ľubomíra, vo svojej objednávke ste urobila chybu vo svojej mailovej adrese. z toho dôvodu Vám od nás neprišli až 4 maily, v ktorých sme Vás informovali o stave Vašej objednávky. Slušne sme sa Vám to snažili vysvetliť, ale ste to nepochopila. Za to , že je Vaša inteligencia 0 bodov ako uvádzate, bohužiaľ nemôžeme. Náš profesionálny personál s Vami komunikoval slušne, z Vašej strany sme však obdržali rôzne vyhrážky. Taktiež nemôžeme za to, že ste si nevšimli dodaciu dobu, ktorá bola uvedená pri Vami objednaných produktoch. Ak neodporúčate nákup, pretože ste si zadala zlý email a nevšimla ste si dobu dodania, tak je to naozaj zvláštne a neprofesionálne. Skúste sa trošku pozitívne naladiť, hlavne pred prichádzajúcimi sviatkami. Prajem Vám pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
dobrý deň, ak by sme na Vaše požiadanie nemuseli meniť rozmery obrazov na Vaše želanie, pripraviť nové náhľady, aby ste ich odsúhlasila, obrazy ste mohli mať hneď. Dokonca sme ešte museli takmer týždeň čakať na Vašu platbu. Každopádne , dodacia doba aj tak ešte neuplynula ako píšete. V tomto bode nie je Vaše hodnotenie pravdivé a sľúbený termín dodania ešte neuplynul. ďakujeme , že odporúčate nákup v našom obchode a za plusy.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň , ďakujeme za skvelé hodnotenie a prajeme pekný deň.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, a sľúbený termín dodania už uplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, Chcem sa opýtať prečo ste napísali nepravdivé hodnotenie na najnakup.sk
Dodacia doba predsa ešte neuplynula. A keď ste videla, aká je , prečo ste si tovar objednala ? Pri Vami objednaných produktoch je uvedená dodacia doba 10 pracovných dní. Bola ste vopred o tom informovaná. Platbu sme obdržali 24.10.2022 – bola ste o tom informovaná. Tiež ste od nás obdržala informáciu, že Vás budeme mailom vopred informovať o dodaní tovaru. Myslím si, že sem s Vami komunikovali dostatočne. Ak ste mali záujem o akúkoľvek špeciálnu komunikáciu, mohli ste nás o tom informovať, čo ste neurobila. Myslím si , že tie mínusy a to , že dodacia doba uplynula, boli zbytočné. Každopádne ďakujeme , že odporúčate nákup v našom eshope.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Mária , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Dominika , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň pani Lucia , ďakujeme za hodnotenie a prajeme pekný deň.