![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Milý umelec,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Maja,
ďakujeme ti veľmi pekne za recenziu.
Sme radi, že si sa podelila o svoju skúsenosť.
Určite sa k nám pridaj aj na našom Tiktoku, Instagrame a Facebooku. Nájdeš tam kopec ďalšej inšpirácie a nové tipy a triky.
S priateľským pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Martina.
Je nám ľúto, ak ti prišiel tovar poškodený. Určite kontaktuj naše reklamačné oddelenie a celú situáciu vyriešime k tvojej spokojnosti.
Ďakujeme.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Milada,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Zuzana,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milý umelec,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Kati,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Ján,
ďakujeme za pekné slová.
Neustále sa snažíme posúvať a zlepšovať. Je nám ľúto, že ti stránka príde neprehľadná. Ak máš probléms s hľadaním produktov, neváhaj nás kontaktovať. Radi ti pomôžeme, a možno ťa aj navedieme na to, ako u nás nakupovať :)
Ďakujeme za tvoju podporu.
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Ivana,
ďakujeme za hodnotenie.
Je nám ľúto, že došlo k takémuto nedorozumeniu. Ak si praješ, je možné plátno vrátiť. Len kontaktuj naše reklamačné oddelenie a povieme ti blžší postup.
Ak si do budúcna nebudeš istá niektorým produktom, pokojne sa nám ozvi na zákaznícku linku.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milý umelec,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Renáta,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Mira,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milý zákazník,
tešíme sa, že tvoj balíček radosti dorazil rýchlo.
Aktívne pracujeme na ďalšom rozširovaní našej ponuky. Určite nás sleduj, veríme, že ti niečo padne do oka aj nabudúce. Dúfame, že s nami budeš mať len pozitívne skúsenosti.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Jatarína,
ďakujeme za tvoju krátku, ale o to významnú recenziu.
Tvoja spokojnosť je pre nás veľkou motiváciou a potešením. Snažíme sa aby naša komunikácia bola rýchla a efektívna. Chceme ťa ubezpečiť, že aj do budúcna budeme robiť všetko preto, aby sme ti poskytli informácie a riešenia čo najskôr.
Veríme, že sa nám podarí ešte viac zlepšovať a budeme ti poskytovať kvalitné služby.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Lucia,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Mirka,
ďakujeme za skvelé hodnotenie.
Snažíme sa udržiavať dostupné ceny. Zároveň chceme balíky umelcov odosielať čo najrýchlejšie, aby sme im ušetrili čas. Veríme, že ti všetky produkty ponúknu to čo hľadáš a prinesú ti spokojnosť.
Ak na nás budeš mať akékoľvek otázky, určite sa nám ozvi.
Želám ti neustály pokrok a objavovanie nových možností v tvorivom svete.
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Jaja,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
![recenzia](http://images.nnpi.sk/t.gif)
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Suzan,
ďakujeme za hodnotenie.
Táto situácia nás veľmi mrzí. Prosím obráť sa na naše reklamačné oddelenie buď telefonicky alebo mailom. Situáciu vyriešime k tvojej spokojnosti. Veríme, že aj napriek tejto skúsenosti sa k nám ešte vrátiš.
Monika z Artmie