Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Bobka,
ďakujeme za hodnotenie.
Snažíme sa vždy venovať maximálnu pozornosť každej objednávke a zabezpečiť, aby bola správne a promptne spracovaná. Tvoja spokojnosť je nás veľmi dôležitá.
Radi ti kedykoľvek pomôžeme a urobíme všetko preto, aby sme ťa mohli stále očakávať ako spokojnú zákazníčku.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj umelec,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Romana z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Maja,
ďakujeme za tvoje hodnotenie.
Táto situácia nás veľmi mrzí. Prosím kontaktuj naše reklamačné oddelenie na tel. čísle 057 2 225 010 (po-pi: 8:00-15:30) alebo mailom na reklamacie@artmie.com
Situáciu promptne vyriešime k tvojej spokojnosti.
Monika z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Eva,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj, milá umelkyňa!
Ďakujeme, že si našla čas na hodnotenie našej stránky.
Každý týždeň pre teba pripravujeme rôzne zľavy a akcie. Sme radi, že tvoja spokojnosť dosiahla 100%.
Vedela si, že máme aj Facebook, Tiktok a YouTube? Na týchto sieťach nájdeš aj rôzne tipy a triky.
Budeme radi, keď sa znova uvidíme pri ďalšej objednávke.
Pekný deň.
Monika z ARTMIE.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milý umelec,
ďakujeme za hodnotenie.
Je skvelé, že ťa naša ponuka produktov natoľko zaujala. Aktívne pracujeme na jej ďalšom rozšírení. Veľmi nás teší, že ťa môžeme podporovať v tvorivosti skrz naše produkty. Veríme, že budeš naďalej pokračovať v tvorbe skvelých diel.
Ak budeš mať akékoľvek pripomienky, určite nás kontaktuj. Radi ti pomôžeme.
S priateľským pozdravom,
Monika z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milý zákazník,
tešíme sa, že tvoj balíček radosti dorazil rýchlo.
Je skvelé, že ťa naša ponuka produktov natoľko zaujala. Aktívne pracujeme na ďalšom rozširovaní našej ponuky. Určite nás sleduj, veríme, že ti niečo padne do oka aj nabudúce. Dúfame, že s nami budeš mať len pozitívne skúsenosti.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Ján,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Romana z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Lucia,
ďakujeme za tvoje hodnotenie.
Rýchlosť je pre nás veľmi dôležitým aspektom. Náš tím sa snaží neustále zlepšovať a tvrdo pracuje na tom, aby boli objednávky doručené v deklarovanom termíne.
Ak by si sa u nás rozhodla nakúpiť aj do budúcna, budeme veľmi radi, ak ti budeme môcť s niečím pomôcť. Sme tu pre teba a sme pripravený na všetky tvoje otázky.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi zatiaľ nebol dodaný, ale sľúbený termín dodania zatiaľ neuplynul.
Vyjadrenie obchodu:
Milý umelec,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Maja,
ďakujeme ti veľmi pekne za recenziu.
Sme radi, že si sa podelila o svoju skúsenosť.
Určite sa k nám pridaj aj na našom Tiktoku, Instagrame a Facebooku. Nájdeš tam kopec ďalšej inšpirácie a nové tipy a triky.
S priateľským pozdravom,
Monika z Artmie
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Dodaný tovar bol poškodený. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Martina.
Je nám ľúto, ak ti prišiel tovar poškodený. Určite kontaktuj naše reklamačné oddelenie a celú situáciu vyriešime k tvojej spokojnosti.
Ďakujeme.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie
V tomto obchode nakupujem pravidelne. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Milada,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Zuzana,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milý umelec,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Kati,
ďakujeme za odporúčanie nákupu v našom e-shope.
Prajeme ti pekný deň.
S pozdravom,
Monika z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Ahoj Ján,
ďakujeme za pekné slová.
Neustále sa snažíme posúvať a zlepšovať. Je nám ľúto, že ti stránka príde neprehľadná. Ak máš probléms s hľadaním produktov, neváhaj nás kontaktovať. Radi ti pomôžeme, a možno ťa aj navedieme na to, ako u nás nakupovať :)
Ďakujeme za tvoju podporu.
Monika z Artmie
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Vyjadrenie obchodu:
Milá Ivana,
ďakujeme za hodnotenie.
Je nám ľúto, že došlo k takémuto nedorozumeniu. Ak si praješ, je možné plátno vrátiť. Len kontaktuj naše reklamačné oddelenie a povieme ti blžší postup.
Ak si do budúcna nebudeš istá niektorým produktom, pokojne sa nám ozvi na zákaznícku linku.
S prianím pekného dňa,
Monika z Artmie