Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Bol dodaný úplne iný tovar. Tovar sa nezhodoval s popisom na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Dobrý deň, ak ste tak už neurobil prosím Vás, aby ste sa obrátil na e-mail info@alemat.sk alebo telefón 02 33 215 554, kde upresníte podrobnosti a naši pracovníci s Vami situáciu vyrieši k Vašej spokojnosti. Ospravedlňujeme sa za komplikácie.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Išlo o môj druhý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne.
Bol to môj prvý nákup v tomto obchode. Tovar mi bol doručený v deklarovanom termíne. Zaplatená cena sa líšila od ceny na stránkach obchodu.
Vyjadrenie obchodu:
Ďakujeme za hodnotenie za spätnú väzbu.
Áno, občas sa môže stať, že je na NajNakup.sk uvedená iná cena, než následne na našom e-shope. Je to preto, že NajNakup.sk si od nás ceny sťahuje cca 1x denne (spravidla v nočných hodinách), takže ak počas dňa cenu zmeníme, na NajNakup.sk sa zmena prejaví az ďalší deň. Tento problém sa týka všetkých e-shopov a nejde bohužiaľ nijak vyriešiť. Ibaže by sme nemenili ceny vôbec :-)
Avšak vždy je možné s nami o cenách rokovať.